Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ketronya skrev:Åh, lite dåliga nyheter härifrån, jag kom hem till mitt paket som jag glömt färdigpackat och klart på köksbordet, helt spillrat av hunden! Garnet hade som tur var klarat sig men både te och choklad förstört!

Jag blev så ledsen! Man vill ju bara böla när man kommer hem med övertrött, grinig bebis och måste ställa sig och sopa upp fint te och chokladpapper från golvet! :cry:

Ska ta mig iväg till stan i alla fall och köpa nytt imorgon men det blir nog inte skickat förrän på tisdag, hoppas ok!
Fy så jobbigt! Hur är det med hunden???

<3 <3 <3
zmurfan skrev:
Sassi skrev:Jag har fått paket! :vågen: Faktiskt redan i torsdags men mitt nät har inte fungerat så bra... Just SB har varit svårt att öppna :hmm:

Fint ullgarn i vita lila toner, är sugen på att försöka göra ngn slags sjal till mig själv!

Öppnade faktiskt först på fredagen då jag råkade ha en barnfri eftermiddag. Gott chaithe och mörk choklad! Satte mig genst med en kopp the choklad och ett par nya tidningar!

Det bästa var att på baksidan av chokladen, fairtrade, stod det att man skulle se deras choklad som en del i en väl sammansatt kost! Det gör jag gärna :D

Den var även mjölkfri, super bra föd då kunde sonen smaka som är allergisk mot mjölk! Skall se om jag själv hittar den i någon affär! Kanske min hemliga givare vill avslöja sig och berätta var man kan hitta den? En annan bra ska var att man blev väldigt chokladmätt efter bara några bitar! Räcke länge och midjemåttet håller sig kanske...

Tack snälla du som skickade!
Mitt lokala ICA var det som hade både choklad, thé och garn. Jag glömde så klart att skicka med en avsändarlapp men nu vet du. :)
Jasså det var du som skickade :D Kommer du ihåg att du har skickat en mössa till mig i ett mössbyte? Den finns ff kvar!
Ska se om jag hittar samma choklad hos mitt ica, tack för infon!
Hunden mår som tur är bara bra. Förut (ja han har stulit choklad förr :roll: ) har vi fått instruktioner om att hålla koll på andning, om han börjar tugga fradga eller liknande de närmaste 12tim, så det gjorde vi, som om man inte redan får för lite sömn, utan att behöva nattvaka hund också! :| Men han har mått hur bra som helst! Han måste ju nästan vara immun mot choklad med tanke på hur mycket han ätit i sitt liv... Vi har varit rädda många gånger...
Sassi skrev:
zmurfan skrev:
Sassi skrev:Jag har fått paket! :vågen: Faktiskt redan i torsdags men mitt nät har inte fungerat så bra... Just SB har varit svårt att öppna :hmm:

Fint ullgarn i vita lila toner, är sugen på att försöka göra ngn slags sjal till mig själv!

Öppnade faktiskt först på fredagen då jag råkade ha en barnfri eftermiddag. Gott chaithe och mörk choklad! Satte mig genst med en kopp the choklad och ett par nya tidningar!

Det bästa var att på baksidan av chokladen, fairtrade, stod det att man skulle se deras choklad som en del i en väl sammansatt kost! Det gör jag gärna :D

Den var även mjölkfri, super bra föd då kunde sonen smaka som är allergisk mot mjölk! Skall se om jag själv hittar den i någon affär! Kanske min hemliga givare vill avslöja sig och berätta var man kan hitta den? En annan bra ska var att man blev väldigt chokladmätt efter bara några bitar! Räcke länge och midjemåttet håller sig kanske...

Tack snälla du som skickade!
Mitt lokala ICA var det som hade både choklad, thé och garn. Jag glömde så klart att skicka med en avsändarlapp men nu vet du. :)
Jasså det var du som skickade :D Kommer du ihåg att du har skickat en mössa till mig i ett mössbyte? Den finns ff kvar!
Ska se om jag hittar samma choklad hos mitt ica, tack för infon!
Gjorde jag? Vad roligt att den finns kvar.
Jag använder fortfarande min med som jag fick i det bytet. Den kom från Exiteme.
Ett fin fint paket från Ellynil förgyllde min dag idag! :loving:
Älskar pärontyffel så chokladen kastade jag mig över. :lol: jättegod!
Och så jättevackert ullgarn som ska bli en sjal eftersom jag precis avslutat min ananassjal. :D
Tack!
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Cyclotella skickat och fått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Juliusdotter Skickatoch fått
Ketronya skickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
Maddemoa: Skickat och fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
sirisirius Skickat och fått
solängel skickat och fått
Trulsaminskickat och fått
Vitsippa Skickat och fått
zandrama fått - ej skickat
zmurfan Skickatoch fått
Justerar lite i listan. Jag har skickat båda mina paket och fått ett av mina paket. Paketet jag fick idag var från Cyclotella. Divine 85% mörk choklad, Olof Viktors teblandning innehållande blåklint-, solros- och rosblommor. Garnet jag fick hette Rustik Rock en blandning av bomull, lin och fibrer? Vad för fibrer Cyclotella? Tack så mycket! Ska bli spännande att se vad garnet känner för att bli sen.

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
solängel Skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
solängel Skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan skrev:Justerar lite i listan. Jag har skickat båda mina paket och fått ett av mina paket. Paketet jag fick idag var från Cyclotella. Divine 85% mörk choklad, Olof Viktors teblandning innehållande blåklint-, solros- och rosblommor. Garnet jag fick hette Rustik Rock en blandning av bomull, lin och fibrer? Vad för fibrer Cyclotella? Tack så mycket! Ska bli spännande att se vad garnet känner för att bli sen.
Åh, så bra att det kommit fram! Jag vet faktiskt inte vad det är för fiber, tyckte själv att det lät lite mystiskt. Men med tanke på att det är bomull och lin skulle jag kanske gissa på hampa? Någon naturfiber i alla fall. Hoppas att det kan komma att bli något fint eller roligt av det trots mystiken :)
solängel skrev:Postis tog med sig mitt idag. Det blev inte det garn jag tänkt ut, men å andra sidan blev det lite mer. Och jag hoppas det blev rätt.
Det blev jätterätt! :vågen:
Jag har fått grått och grönt superfint garn. (Blev sugen på att spinna igen, det är 20 år sedan sist.)
Ett rooiboste med fruktsmak som låter gott och spännande samt apelsinchoklad som jag gömt längst in i skåpet för att familjen inte ska hitta det. 8) Ikväll ska jag smaka teet och chokladen. :mums:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?