Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hämtade ut mitt paket idag! :love:
men jag får inte upp bilden på photobucket!
mumsar choklad och dricker lakris the.. men vad som blir av garnet ger nog med sig i framtiden :tumup:

Skickat och fått

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Cyclotella skickat och fått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryleskickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Juliusdotter Skickatoch fått
Ketronya skickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
Maddemoa: Skickat och fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
sirisirius Skickat och fått
solängel skickat och fått
Trulsaminskickat och fått
Vitsippa skickat och fått
zandrama fått - ej skickat
zmurfan Skickatoch fått[/quote]
Juliusdotter skrev:Besökte posten idag Bild
Sorry för det stora formatet

Och jag fick detta fantastiska paket igår! Tusen tack Juliusdotter!!!! Helt fantastiskt garn, så fint och mjukt och gosigt - passar perfekt att sticka i nu när lille Vs kusin äntligen kom ut igår :tumup:
Skickat och fått

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryleskickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
Vitsippa skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
Vitsippa Skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
Jag har fått paket! :vågen: Faktiskt redan i torsdags men mitt nät har inte fungerat så bra... Just SB har varit svårt att öppna :hmm:

Fint ullgarn i vita lila toner, är sugen på att försöka göra ngn slags sjal till mig själv!

Öppnade faktiskt först på fredagen då jag råkade ha en barnfri eftermiddag. Gott chaithe och mörk choklad! Satte mig genst med en kopp the choklad och ett par nya tidningar!

Det bästa var att på baksidan av chokladen, fairtrade, stod det att man skulle se deras choklad som en del i en väl sammansatt kost! Det gör jag gärna :D

Den var även mjölkfri, super bra föd då kunde sonen smaka som är allergisk mot mjölk! Skall se om jag själv hittar den i någon affär! Kanske min hemliga givare vill avslöja sig och berätta var man kan hitta den? En annan bra ska var att man blev väldigt chokladmätt efter bara några bitar! Räcke länge och midjemåttet håller sig kanske...

Tack snälla du som skickade!
Sassi skrev: Det bästa var att på baksidan av chokladen, fairtrade, stod det att man skulle se deras choklad som en del i en väl sammansatt kost! Det gör jag gärna :D
:this: Choklad görs på kakaobönor och vem som helst vet väl att bönor är nyttigt!
Sassi skrev:Jag har fått paket! :vågen: Faktiskt redan i torsdags men mitt nät har inte fungerat så bra... Just SB har varit svårt att öppna :hmm:

Fint ullgarn i vita lila toner, är sugen på att försöka göra ngn slags sjal till mig själv!

Öppnade faktiskt först på fredagen då jag råkade ha en barnfri eftermiddag. Gott chaithe och mörk choklad! Satte mig genst med en kopp the choklad och ett par nya tidningar!

Det bästa var att på baksidan av chokladen, fairtrade, stod det att man skulle se deras choklad som en del i en väl sammansatt kost! Det gör jag gärna :D

Den var även mjölkfri, super bra föd då kunde sonen smaka som är allergisk mot mjölk! Skall se om jag själv hittar den i någon affär! Kanske min hemliga givare vill avslöja sig och berätta var man kan hitta den? En annan bra ska var att man blev väldigt chokladmätt efter bara några bitar! Räcke länge och midjemåttet håller sig kanske...

Tack snälla du som skickade!
Mitt lokala ICA var det som hade både choklad, thé och garn. Jag glömde så klart att skicka med en avsändarlapp men nu vet du. :)
Miltonia skrev:Men åååå! Hur kan jag ha missat den här tråden?! :whut:
Jaja, jag får ge mig till tåls tills nästa gång. ;)
Jag missade också att anmäla mig i tid. 8) Kanske vi i så fall kan byta i smyg på sidan om och ändå vara med i tråden? (Ts tipsade mig om att det var en till som inte hunnit med så gissar att det är du). :tumup:
Smultronbarn skrev:
Miltonia skrev:Men åååå! Hur kan jag ha missat den här tråden?! :whut:
Jaja, jag får ge mig till tåls tills nästa gång. ;)
Jag missade också att anmäla mig i tid. 8) Kanske vi i så fall kan byta i smyg på sidan om och ändå vara med i tråden? (Ts tipsade mig om att det var en till som inte hunnit med så gissar att det är du). :tumup:

:vågen: :vågen: :vågen:
Vilken bra idé! Det vill jag gärna! :)
Cyclotella skrev: Och jag fick detta fantastiska paket igår! Tusen tack Juliusdotter!!!! Helt fantastiskt garn, så fint och mjukt och gosigt - passar perfekt att sticka i nu när lille Vs kusin äntligen kom ut igår :tumup:
Du skrev att du gärna ville ha mjukt garn, så roligt när man får in fullträff. Har själv stickat bebis sockor i det garnet, oturligt hamnade de i en maskin med varmt vatten = hårda, kompakta garn klumpar :(
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
Vitsippa Skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
I fredags fick jag ett paket från Dorotea innehållande följande;

Bild

Choklad som verkar jättegod (har inte haft tillfälle att smaka än), supergott the och ett underbart ullgarn som Dorotea har färgat själv. :loving:
Tack så jättemycket! :vågen: :heart:

Och jag själv fick skickat mitt igår. :tumup:
Åh, lite dåliga nyheter härifrån, jag kom hem till mitt paket som jag glömt färdigpackat och klart på köksbordet, helt spillrat av hunden! Garnet hade som tur var klarat sig men både te och choklad förstört!

Jag blev så ledsen! Man vill ju bara böla när man kommer hem med övertrött, grinig bebis och måste ställa sig och sopa upp fint te och chokladpapper från golvet! :cry:

Ska ta mig iväg till stan i alla fall och köpa nytt imorgon men det blir nog inte skickat förrän på tisdag, hoppas ok!
Ketronya skrev:Åh, lite dåliga nyheter härifrån, jag kom hem till mitt paket som jag glömt färdigpackat och klart på köksbordet, helt spillrat av hunden! Garnet hade som tur var klarat sig men både te och choklad förstört!

Jag blev så ledsen! Man vill ju bara böla när man kommer hem med övertrött, grinig bebis och måste ställa sig och sopa upp fint te och chokladpapper från golvet! :cry:

Ska ta mig iväg till stan i alla fall och köpa nytt imorgon men det blir nog inte skickat förrän på tisdag, hoppas ok!
Ush vad trist! Hoppas hunden mår bra iaf :heart:

Jag har postat men får ändra listan sen när jag sitter vi datorn.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?