-  lör okt 13, 2012 14:04

Haha exakt det tyget jag funderar på, om hon inte hittar ett rosa tyg m elefanter som jag helst vill ha.

Har en son på 2,5 som burits i allt möjligt, just nu har vi Tula toddler WC Oscha Surya Toltec, Ellevill Zara Chocco, Oscha Starry Night Raven & Oscha Shui Long Nahua.

Är det snarlikt i avlastning som långsjal? (som är det enda jag burit i).
 Är det snarlikt i avlastning som långsjal? (som är det enda jag burit i).
 , och jag har burit mycket i vävd sjal fram, men har svårt att få till sjalen vid ryggbärande, och jag tycker att Mei Tai slår både manduca och beco i bekvämlighet
 , och jag har burit mycket i vävd sjal fram, men har svårt att få till sjalen vid ryggbärande, och jag tycker att Mei Tai slår både manduca och beco i bekvämlighet   enl mej avlastar en Mei Tai med utbredbara band som man korsar över bröstet lika bra som sjal ( men det är möjligt att jag inte fått till den "optimala knytningen," samt svetten och kallsvetten innan allt,sjal, barn, knutar är på plats som förtar lite av upolevelsen
 enl mej avlastar en Mei Tai med utbredbara band som man korsar över bröstet lika bra som sjal ( men det är möjligt att jag inte fått till den "optimala knytningen," samt svetten och kallsvetten innan allt,sjal, barn, knutar är på plats som förtar lite av upolevelsen  !! )Och så lätt att få upp på ryggen! I princip lika snabbt o enkelt som en sele!! Jag är helt sålt på ABC!!
 !! )Och så lätt att få upp på ryggen! I princip lika snabbt o enkelt som en sele!! Jag är helt sålt på ABC!!  

tycker inte det är farligt, med tanke på allt jobb! Och materiel ! Åh, nu är den påväg hem till mej
 tycker inte det är farligt, med tanke på allt jobb! Och materiel ! Åh, nu är den påväg hem till mej  - By Aspasia
 - By Aspasia