Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Juliusdotter skrev:Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie Skickat

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla fått!

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter Skickat

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa:

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zandrama fått - ej skickat

zmurfan Skickat
Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie Skickat

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla fått!

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter Skickat

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa: Skickat och fått

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zmurfan Skickat
Maddemoa skrev:Jag har fått idag men vet inte från vem :hmm:
Ett härligt Järbogarn, precis mina färger, som nog ska få bli ett par strumpor. Smaskig choklad och teet ska provas ikväll :tumup:
Tack! :heart:
Visste väl att jag glömde skriva avsändare på paketet.
Teet såg spännande ut så det ska jag köpa och testa själv med.
zmurfan skrev:
Maddemoa skrev:Jag har fått idag men vet inte från vem :hmm:
Ett härligt Järbogarn, precis mina färger, som nog ska få bli ett par strumpor. Smaskig choklad och teet ska provas ikväll :tumup:
Tack! :heart:
Visste väl att jag glömde skriva avsändare på paketet.
Teet såg spännande ut så det ska jag köpa och testa själv med.
Ja, det såg gott ut :mums: Har inte provat det innan.
Skickat och fått

binaem Skickat och fått

CrazyMagpie Skickat

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla fått!

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter Skickat

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zmurfan Skickat[/quote]
Nu har jag köpt rätt sorts te och choklad. :-)

Så nu ska bara garnet bli klart också, men i veckan har jag inte spunnit något alls eftersom svärföräldrarna kom med älgkött i måndags, så hela tisdagen stod jag och styckade, malde och paketerade. Och igår var vi ner till Ö-vik för att hämta M och köpa en spinnrock. Och idag kokar jag älgbenen. *puh*

Jag hoppas att jag ska hinna i tid. Vill ju hinna tvätta och torka garnet innan jag skickar iväg det, så inte mottagaren behöver göra det.
solängel skrev:Nu har jag köpt rätt sorts te och choklad. :-)

Så nu ska bara garnet bli klart också, men i veckan har jag inte spunnit något alls eftersom svärföräldrarna kom med älgkött i måndags, så hela tisdagen stod jag och styckade, malde och paketerade. Och igår var vi ner till Ö-vik för att hämta M och köpa en spinnrock. Och idag kokar jag älgbenen. *puh*

Jag hoppas att jag ska hinna i tid. Vill ju hinna tvätta och torka garnet innan jag skickar iväg det, så inte mottagaren behöver göra det.

Oj vad du fixar och grejar! Ambitiöst med hemspunnet garn! Inte meningen att man skall "spränga" sig själv för att få iväg det i tid. Bara det är på gång! Själv har jag fixat fabriksspunnet... Så idag skickar jag mitt paket till någon i listan... :D
Sassi skrev:
solängel skrev:Nu har jag köpt rätt sorts te och choklad. :-)

Oj vad du fixar och grejar! Ambitiöst med hemspunnet garn! Inte meningen att man skall "spränga" sig själv för att få iväg det i tid. Bara det är på gång! Själv har jag fixat fabriksspunnet... Så idag skickar jag mitt paket till någon i listan... :D
Jag har inte riktigt råd med fabriksspunnet :wink: Och spinner gör jag ju jämnt, och så är det kul att försöka hitta på något som blir just precis rätt till den personen. Jag hoppas så att jag gjort det nu, ellla har nästan all min färdigfärgade ull, men som tur var så hade jag lite kvar i just rätt färg. Hoppas jag iaf :mrgreen:
Superbra Dorotea! Jag fortsätter städa lite...

Skickat och fått

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Cyclotella skickat och fått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryleskickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Juliusdotter Skickatoch fått
Ketronya skickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
sirisirius Skickat och fått
solängel skickat och fått
Trulsaminskickat och fått
Vitsippa skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
Senast redigerad av ellla den tor nov 01, 2012 20:35, redigerad totalt 2 gång.
Ghaaa :hmm: jag blir smått vansinnig....

Får inte till listan. Lyckas få mitt eget skickat med grönt resten faller bort! Hur gör man? Har letat i forumhjälp kan inte hitta hur man gör. Är säkert jätte lätt bara man vet HUR. Är dock ingen hacker... Någon annan som kan plita dit att jag skickat?! Så slipper jag sitta i timmar och klura, barnen får ingen mat, posten blir inte hämtad och hunden som vi inte har får kissa inne :wink:
Sassi skrev:Ghaaa :hmm: jag blir smått vansinnig....

Får inte till listan. Lyckas få mitt eget skickat med grönt resten faller bort! Hur gör man? Har letat i forumhjälp kan inte hitta hur man gör. Är säkert jätte lätt bara man vet HUR. Är dock ingen hacker... Någon annan som kan plita dit att jag skickat?! Så slipper jag sitta i timmar och klura, barnen får ingen mat, posten blir inte hämtad och hunden som vi inte har får kissa inne :wink:
Fixar!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?