Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är garnnovis och hoppas jag inte köpt ett för skruttigt garn.
Jag såg ett fantastiskt hemspunnet garn, för 275:-. :whut:
Det var lite för mycket för min plånbok men det var läckert...
Grönöga skrev:
zandrama skrev:
ellla skrev:Jag ska försöka göra annat än att fundera i helgen.

Första frågan är ju om man ska skicka ett hemmagjort eller ett köpt garn.... Det är svårt det här!
Jag gillar hemspunna garner jättemycket! Det blir så mycket mer personligt.
:iagree: ja verkligen! (men ingen press nu till den som ska skicka till mig, blir lika glad för ett köpt garn!)
:iagree:

Jag skulle ju köpt garn igår men glömde av det. :roll: Idag fick jag med mig ett extra barn från fritids och jag ville inte dra med tre barn dit jag tänkt köpa garnet. Hoppas jag hinner till helgen. De har bara öppet tor-sön. Kanske kan övertala sambon att vi ska åka på en liten utflykt på söndag... :think:
No_ skrev:Jag är garnnovis och hoppas jag inte köpt ett för skruttigt garn.
Jag såg ett fantastiskt hemspunnet garn, för 275:-. :whut:
Det var lite för mycket för min plånbok men det var läckert...
ingen prestationsångest här.. jag tog faktiskt garn jag hade hemma denna gången, det ena hade fått mig att tänkta på mottagaren när jag köpte det till ett eget projekt som jag sedan la ner så då skickade jag det vidare bara :tumup:
zandrama skrev:Jag fick ett personligt levererat paket igår, direkt till stickcafét! Tack Lojse! Har inte hunnit smaka på teet, men chokladen var god och garnet fint! Juden står fint placerad i kruka på pianot, den fick inte plats i fönstrena. :lol:
Förlåt att jag frågar, men i egenskap av jude så undrar jag om du verkligen har en jude i en kruka på pianot? :lol: :Hahaa:
Ketronya skrev:
zandrama skrev:Jag fick ett personligt levererat paket igår, direkt till stickcafét! Tack Lojse! Har inte hunnit smaka på teet, men chokladen var god och garnet fint! Juden står fint placerad i kruka på pianot, den fick inte plats i fönstrena. :lol:
Förlåt att jag frågar, men i egenskap av jude så undrar jag om du verkligen har en jude i en kruka på pianot? :lol: :Hahaa:
:app: åh jag skulle nog kunna tänka mig en Ketronya på mitt piano, du verkar trevlig, stickar vackra saker. Pianot är centralt placerat så jag skulle lätt hinna umgås med dig.

Är det inte du som gjort ett stickmönster i jiddisch?
Juliusdotter skrev:
Ketronya skrev:
:app: åh jag skulle nog kunna tänka mig en Ketronya på mitt piano, du verkar trevlig, stickar vackra saker. Pianot är centralt placerat så jag skulle lätt hinna umgås med dig.

:lol: Haha, jamen det låter ju inte så dumt! :tumup: Och jag tackar ödmjukast för fina komplimanger! :heart:

Jo, jag har gjort ett stickmönster på jiddisch, två har det till och med blivit nu, men jag har bara publicerat det ena på bloggen. Kan du jiddisch? :)
Ketronya skrev:
Juliusdotter skrev:
Ketronya skrev:

:lol: Haha, jamen det låter ju inte så dumt! :tumup: Och jag tackar ödmjukast för fina komplimanger! :heart:

Jo, jag har gjort ett stickmönster på jiddisch, två har det till och med blivit nu, men jag har bara publicerat det ena på bloggen. Kan du jiddisch? :)
Nopp, jiddisch kan jag inte, men jag lyssnar gärna, skall bara städa pianot lite :)
Garnet är nästan klart. Men jag hann inte till tebutiken, och nu kommer jag inte hinna in till stan innan (tror jag). Hittade ett spännande te på den vanliga affären istället, så jag chansar på det. Men så såg jag ju att det var för lite i den påsen, men det blir kanske lite extra garn och choklad istället.
solängel skrev::gaah: Och nu ser jag att jag köpt helt fel, både vad gäller choklad och te. Äsch. Får försöka kolla i Ö-vik på onsdag när vi ska hämta M.
Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men det är ju inte helt enkelt alltid att till fullo följa folks önskningar. Jag ser dem lite som riktlinjer och försöker själv uppfylla så gott det går, men det blir kanske inte mitt i prick. Så länge jag inte får nötchoklad (som jag inte alls kan äta) och ett garn i 100% akryl kommer jag ändå att bli glad över att få ett paket.
Själv har jag nu ordnat alla komponenter. Jag funderar på om jag ska packa och skicka, eller vänta på att maken kommer hem med kameran som han nu är i Tyskland med, så jag kan fota innan jag packar. Annars får mottagaren fota om hon vill.
ellla skrev:
solängel skrev::gaah: Och nu ser jag att jag köpt helt fel, både vad gäller choklad och te. Äsch. Får försöka kolla i Ö-vik på onsdag när vi ska hämta M.
Är det ett freudianskt felköp??
Hehe, kanske det. Nä, men jag tror faktiskt att jag har en annan som ska få paket som det här teet och chokladen passar till. Åtminstone hoppas jag det. :lol:
Fryle skrev:
Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men det är ju inte helt enkelt alltid att till fullo följa folks önskningar. Jag ser dem lite som riktlinjer och försöker själv uppfylla så gott det går, men det blir kanske inte mitt i prick. Så länge jag inte får nötchoklad (som jag inte alls kan äta) och ett garn i 100% akryl kommer jag ändå att bli glad över att få ett paket.
Håller absolut med!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?