Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Såg precis att den 4/11 är en söndag, så om man skickar den 5:e istället är det också godkänt antar jag? :)
Jag har köpt te och choklad. Sedan insåg jag att teet bara var 90 g :| . Och jag kommer inte till en bättre teaffär inom det närmaste. Hoppas det är ok att jag skickar med lite extra bonuschoklad?

Och den braiga garnaffären var visst stängd på tisdagar. Dit kommer jag heller inte så snart, så jag ska till en annan garnaffär och köpa så snart jag kan. :tumup:
Fryle skrev:Jag har köpt te och choklad. Sedan insåg jag att teet bara var 90 g :| . Och jag kommer inte till en bättre teaffär inom det närmaste. Hoppas det är ok att jag skickar med lite extra bonuschoklad?
Absolut helt ok, tycker då jag iaf! :tumup:

Själv har jag börjat i garnänden sas.... hoppas jag hittat skapligt rätt så här långt 8)
Jag tänkte lura sambon till stan på lördag fm. Och satsar på att handla te och choklad då. Garnet funderar jag på... jag tror jag har en tanke. Jag hade faktiskt ett jättebra garn, men dels var det ganska mycket för mycket och dels är det en som tingat det :lol: Och de kvarvarande kardfloren är hos ellla nu. Så det blir något annat, men kanske lite liknande.
Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa:

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zandrama

zmurfan

zmurfan
Jag fick ett personligt levererat paket igår, direkt till stickcafét! Tack Lojse! Har inte hunnit smaka på teet, men chokladen var god och garnet fint! Juden står fint placerad i kruka på pianot, den fick inte plats i fönstrena. :lol:
ellla skrev:Jag ska försöka göra annat än att fundera i helgen.

Första frågan är ju om man ska skicka ett hemmagjort eller ett köpt garn.... Det är svårt det här!
Jag gillar hemspunna garner jättemycket! Det blir så mycket mer personligt.
Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa:

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zandrama fått - ej skickat

zmurfan

zmurfan
zandrama skrev:
ellla skrev:Jag ska försöka göra annat än att fundera i helgen.

Första frågan är ju om man ska skicka ett hemmagjort eller ett köpt garn.... Det är svårt det här!
Jag gillar hemspunna garner jättemycket! Det blir så mycket mer personligt.
:iagree: ja verkligen! (men ingen press nu till den som ska skicka till mig, blir lika glad för ett köpt garn!)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?