Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av theos
Kanske redan finns en tråd med samma ämne (?)

Vad har du för tips när du bär utomhus i lite kallare väder?

Själv har jag en bärjacka. T (10,5 mån) har en väpnarluva i fleece, en tunn scarf och sockor. Och så vanliga innekläder såklart.. Kände dock idag när vi kom in att han var lite kall på benen.. :| Funderar på att ta en filt på honom innanför jackan när det är riktigt kyligt ute eller har ni något förslag?
Senast redigerad av theos den tis okt 23, 2012 19:23, redigerad totalt 1 gånger.
Om det finns dragsko nertill i bärjackan hjälper det ju att dra till den ... Annars har jag lååååånga ull sockor + babylegs under ( men inga byxor , lättare vid blöjbyte;)) en tunn ulloverall / fleece overall och ibland "tossar", beroende på hur kallt det är. Och ofta en vindfleece overall med mej, om han vill komma ner en stund.
Användarens profilbild
Av theos
Babylegs.. :notes: Det ska jag införskaffa!
Igår när det var kallt drog jag på honom mina benvärmare :lol: Ofta somnar han ute och då är det skönt med sånt som är lätt att ta av när vi kommer in utan att behöva krångla för mycket när han sover vidare i sjalen.

Idag har det räckt med en munkjacka runt oss båda under bärjackan, sockor, mössa och fuskpolo på honom :)

Jag tycker det är värst när det blåser jättemycket, iskalla vindar Bild

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?