Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:
Fryle skrev:Jag har precis delat för benen. Hur går det för er andra?
Wow, du är snabb! Jag har ett par cm kvar tills det är dags att börja öka. Jag har stickat på annat i helgen.
Tjockt garn och grova stickor. 8)

Och nu har jag inte haft sticktid på några dagar, så benen är ca 1½ cm långa. :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:
melon skrev:
Wow, du är snabb! Jag har ett par cm kvar tills det är dags att börja öka. Jag har stickat på annat i helgen.

Och nu har jag inte haft sticktid på några dagar, så benen är ca 1½ cm långa. :lol:
Vilket garn stickar du i nu igen? Och BILD! :this:
Användarens profilbild
Av Ketronya
Haha, en till som inte kommit igång ordentligt. I ärlighetens namn har jag inte ens plockat fram garnet för jag kommer aldrig på det förrän lillen har somnat och han ligger och sover framför garderoben där garnet förvaras. :lol:

Jaja, vi får se vad det blir av detta projekt, kanske har jag fått fram garnet tills nästa vinter!
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:
Fryle skrev:
melon skrev:

Bild finns på s 11 i denna tråd. Garnet är fyra olika bruna och grå restgarner i 100% ull, ett heter Opal, ett Jubilée och ett har jag tappat bort banderollen på, så namnet är numera okänt. Stickor 5. :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:
melon skrev:
Fryle skrev:
melon skrev:

Bild finns på s 11 i denna tråd. Garnet är fyra olika bruna och grå restgarner i 100% ull, ett heter Opal, ett Jubilée och ett har jag tappat bort banderollen på, så namnet är numera okänt. Stickor 5. :tumup:
Jag tänkte på en ny bild :mrgreen: Men jag kan lugna mig lite.

Jag har nog kommit av mig lite. Garnet kom i fredags och var mycket mörkare än på bilden, så nu ser det inte ut som jag hade tänkt mig. Jag randar ju med en ljusgrå och jag tycker egentligen att skillnaden med det mörka garnet blir för skarp. Attans. Det kommer inte bli snyggt.
Användarens profilbild
Av melon
Jag retirerar och omgrupperar. I eftermiddag ska jag åka tillbaka till garnaffären och byta mina nystan ljusgrå sisu mot en annan färg och sticka om. Jag har ju köpt crazy zauberball som jag trodde såg ut såhär:

Bild

Men i själva verket är den mest lik den här (iaf på min skärm):
Bild

Jag hade ljusgrått Sisu som jag tyckte var snyggt till den ljusa, men det blir för stora färgskillnader på garnerna. Vad tycker ni, vilken ska jag byta till?

Bild
Mörklila

Bild
Blå

Bild
Mörkblå

Bild
Mörkgrå

Svart får man inte svara :lol:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Och jag tycker det mörkgrå eller blå ;) och har härmed tassat tråden efter flera dagars smygläsning. Vill så gärna med tiden den tiden.. Har ju redan massa påbörjade projekt om inte på stickorna så väl i huvudet, :hmm: måste nog komma på en ny kontext att sticka i..

Men jag tycker tråden borde ha fler bilder att fresta med :this: så vi tvekande verkligen blir övertygade om att det bara är att börja lägga upp maskor!
Användarens profilbild
Av Ketronya
Och mörkgrå tycker jag! :D
Av mly
Å jag säger lila, men det är ju min älsklingsfärg med så jag är kanske lite fel att fråga.
Jag hade iaf inte valt grått..
Jag hade kunnat tänka mig att bjuda på bilder, men min kamera ligger hos mamma efter helgens kalas...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?