- sön okt 14, 2012 18:17
Jag ska försöka mig på att göra ett dockhus i trä till sonen i julklapp 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
writeaboutlove skrev:Jag ska försöka mig på att göra ett dockhus i trä till sonen i julklappDet låter kul! Hur ska du göra, går du efter någon mall eller så?
theos skrev:Jag har ingen mall och det kommer göras av dom material jag får tag på och förhoppningsvis hittar jag en hel del att använda mig av i skogenwriteaboutlove skrev:Jag ska försöka mig på att göra ett dockhus i trä till sonen i julklappDet låter kul! Hur ska du göra, går du efter någon mall eller så?
writeaboutlove skrev:Tack för tipset!theos skrev:Jag har ingen mall och det kommer göras av dom material jag får tag på och förhoppningsvis hittar jag en hel del att använda mig av i skogenwriteaboutlove skrev:Jag ska försöka mig på att göra ett dockhus i trä till sonen i julklappDet låter kul! Hur ska du göra, går du efter någon mall eller så?
Bildgooglar man på tree dollhouse kommer det upp en massa inspirerande bilder
corona skrev:Dottern önskar sig ett Hello-Kitty-gosedjur i julklapp...
Jag vet! Den är inte alls lik Hello Kitty![]()
Men ganska söt ändå
corona skrev:Dottern önskar sig ett Hello-Kitty-gosedjur i julklapp...Jättefin!
Men ganska söt ändå
noranora skrev:Då vet du vad du måste sy innan jul då...corona skrev:Dottern önskar sig ett Hello-Kitty-gosedjur i julklapp...Jättefin!
Men ganska söt ändå
"Jag VILL HA en sån!" utbrast N när hon fick syn på bilden.
corona skrev:Dottern önskar sig ett Hello-Kitty-gosedjur i julklapp...jättefin
Men ganska söt ändå
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?