Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av keah
Jag tror bestämt att jag har gått och blivit en garnsnobb. :hide: Så nu ratar jag akrylgarn, och jag har myyycket. Lite av det kommer att bli använt till en vågfilt som jag virkar när andan faller på, men eftersom jag gör den slumpvis multirandig så går det inte åt så rackarns mycket av varje nystan. Det känns tråkigt att bara göra sig av med så mycket garn, ja, ja har svårt att slänga saker, så nu behöver jag tips och inspiration till vad jag kan skapa med en hel massa akrylgarn.

:help:
Användarens profilbild
Av MuuM
Ge det till ett dagis, eller dela upp det och ge det till flera. På vårt dagis har barnen fått göra garngrafitti på stängsel och staket! :heart:
Användarens profilbild
Av keah
Fridute skrev:Kommer du använda det du stickar/virkar av garnet? Annars är det ju bara slöseri emd din tid och pysslande. håller med de andra, ge bort det.
Det beror nog lite på. Leksaker skulle nog komma till användning tror jag. Klädesplagg förmodligen inte.
Av Sofie
Bollar?
Virka ett helt Angry birds-spel eller inomhusbowling?
Användarens profilbild
Av Rawa
Sticka dockkläder, då gör det inget om de råkar komma med i tvättmaskinen eller om de blir liggande bakom bokhyllan i 4 månader. Skadedjur är ju inte intresserade, de krymper/tovar inte och är slittåliga :tumup: .
Användarens profilbild
Av isbl
Jag tänkte också på leksaker, typ amigurumis och så. Eller kanske någon slags dekoration, girlanger eller ett draperi?
Annars skulle jag ge bort det, antingen till förskola eller till Myrorna eller motsvarande.
Sticka babyfiltar och mössor till behövande organisationer? :tumup:
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag har en kompis som stickar massor åt Hjälpstickan, hon kan nog vara intresserad annars.
ellla skrev:Sticka till behövande i varma länder, eller ge till organisationer som gör det.
Japp finns massa stick-caféer som gärna vil ha just akrylgarn. Så ge lite till dagis/skola och resten till stick-café. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?