Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tk81 skrev:blev ett tillAtt du orkar
Linis skrev:En gammal tråd... Nu när ni använt (för det gissar jag att ni gjort) fodralen en tag kanske ni kan berätta om ni är nöjda. Hur håller skalen, hur ser broderiet ut. Jag som just blivit med iphone måste ju ha ett värdigt skal också.mitt ser nästan nytt ut i broderiet och det svarta skalet har börjat bli lite brunt av jeansen men då har jag ju haft skalet länge
imsel skrev:Livar upp denna tråd liteOm man vill göra tv-spelsmönster kan man googla på tv-spelet i fråga och "sprites". 8-bitars tv-spel brukar ha precis lagom många pixlar och färger för att brodera 1stygn/pixel, och sprites är då alltså "mönstren" till figurerna i tv-spelet. (om ni förstår hur jag menar?).![]()
Köpte ett sånt skal på Hemtex för 59kr![]()
Men jag vet inte vad jag ska brodera för nåt![]()
Finns det nåt ställe med inspiration eller mönster?
Hittar inget bra när jag googlar..
imsel skrev:Livar upp denna tråd liteTack för tipset imsel![]()
Köpte ett sånt skal på Hemtex för 59kr![]()
Men jag vet inte vad jag ska brodera för nåt![]()
Finns det nåt ställe med inspiration eller mönster?
Hittar inget bra när jag googlar..
imsel skrev:Är det bara jag som är blind?!Här hittade jag mönster: http://connectdesign.co.kr/front/php/pr ... ay_group=1![]()
Jag läser att det ska finnas massor med mönster på http://connectdesign.co.kr/ men vars exakt på sidan hittar jag dom isf??
Tycker jag klickat överallt, men hittar bara massa prylar, inte bilder på mönster..
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?