Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Fantastiskt fin bukett, förresten, melon!!!
Användarens profilbild
Av camsch
Så FIN :love:
En sån ska jag minsann försöka göra jag med :-)
Användarens profilbild
Av sus
Wow!
Och det ser så lätt ut. Det är ett toppenpyssel för min 10-åring som klagar på att vi inte har något kul pysselmaterial hemma.
Användarens profilbild
Av mjau-mjau
Jösses vad fint! :loving: Och jag som älskar lönnlöv på hösten. Det här måste jag göra!
Hur länge håller blommorna?
Användarens profilbild
Av melon
Mandragora skrev:Jösses vad fint! :loving: Och jag som älskar lönnlöv på hösten. Det här måste jag göra!
Inte en aning. Hänger de ute håller de ju längre, inne torkar de så fort.
Av tjoffsann
melon skrev:
Mandragora skrev:Jösses vad fint! :loving: Och jag som älskar lönnlöv på hösten. Det här måste jag göra!
Gör det nåt om de är torra?
Jag gjorde en och gav bort till kompisar vi våldsgästade i helgen, det var uppskattat :tumup: Hade gröna löv runt omkring och när de torkade blev det ännu finare än innan :D
Ska nog göra en till en kompis också som behöver lite uppmuntran!
Användarens profilbild
Av melon
tjoffsann skrev:
melon skrev:
Gör det nåt om de är torra?
Jag gjorde en och gav bort till kompisar vi våldsgästade i helgen, det var uppskattat :tumup: Hade gröna löv runt omkring och när de torkade blev det ännu finare än innan :D
Ska nog göra en till en kompis också som behöver lite uppmuntran!
Löven tappar ju färg när de torkar. Den buketten jag gav bort sattes i (torr) vas inomhus och torkade på två dagar, och färgerna ändreades synbart mot brunt på den tiden även om det gula och röda fortfarande kunde anas.
Av Exem
Jag tipsade om det här på ÖF idag o vi pratade om att man kanske kan spraya den med vatten för att förhindra uttorkning!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Tass. En sådan här ska jag försöka göra till den begravning jag ska på i veckan. De har önskat att man sätter in pengar till en fond istället för att lägga pengar på blomsterarrangemang, och då blir det här en perfekt blomstergåva. Pengar till fonden och en vacker bukett av höstens fina löv. :heart:

Om jag förvarar den ute borde jag kunna göra den två dagar innan, eller hur?
Jag tänkte att det ska bli en stor bukett, så jag kanske måste jobba på den under två dagar eller så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?