Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Hittade ett SÅÅÅÅ fint tyg på eBay och med 8 minuter kvar så låg det fortfarande kvar på 35 pund (drygt 450 kronor). Det var visserligen ett par meter tyg och det var ju så underbart, så man KANSKE skulle bjuda i alla fall...

Sedan piper tyget iväg och slutar på 62 pund (ca 850 kronor). Dessutom tillkommer frakt med 150 kronor. Så, det blev inget tyg för mig. Men, visst var det fint!!!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... :IT&ih=007

//Kaja
Av Mumskickan
Ja, det var verkligen jättefint! Synd att det blev så dyrt!
Användarens profilbild
Av Kaja
Det är billigare på eBay än på tradera. Men, allra helst ska man köpa från USA. Där är priserna riktigt bra, tyvärr så tillkommer portot som är något dyrare än från England, men om man håller sig under 8 yard så kan man köra "standard priority flat rate envelope" som är ett färdigt kuvert med förfrankerat porto inkluderat. Och då kan man fynda på riktigt... Ligger och spanar på 10 yard jeanstyg som inklusive portot skulle gå på 220 kronor. Det är ungefär 25 kronor metern... Nytt tyg.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefint!
Användarens profilbild
Av sacha42
gulligt tyg :D
Användarens profilbild
Av nikolin
Hihi, vad roligt, jag har min gamla vagnsdyna från barndomen :-D-längesen, det- i just det tyget, och gissa nåt mer- jag har två stycken. :shock:
Tänkte kanske sälja ett på tradera när jag kommer igång att sälja på tradera..när nu det blir.

Visst är det urgulligt?
Användarens profilbild
Av Kaja
nikolin skrev:Hihi, vad roligt, jag har min gamla vagnsdyna från barndomen :-D-längesen, det- i just det tyget, och gissa nåt mer- jag har två stycken. :shock:
Tänkte kanske sälja ett på tradera när jag kommer igång att sälja på tradera..när nu det blir.

Visst är det urgulligt?
Ja, nu vet du ju vad du ska sätta som utropspris då... Men, det är supergulligt! Hade planer på att sy klänningar eller byxor av det tyget, men till det priset så hade jag ALDRIG vågat sätta saxen i det...

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?