Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cisco
Tänkte i år Försöka egentillverka fler klappar.

Har odlat ringblommor så ringblomssalva är en idé.
Sticka sockar till alla syskonbarn har har tänkt.

Så tass för mer inspiration och nu ska jag plöja igenom tråden! :tumup:
Av Ponyo
dinnajad skrev:
Aborre skrev:
yonohanna skrev:
SaraLj skrev:
Ponyo skrev:
kristinek skrev:Tass

Är sugen på att lära mig sy waldorfdockor till kompisarnas barn(sonens gudson+hans syster och sonens gudfars son kommer få någon julklapp iaf). Ska gå på kurs hos min mamma tänkte jag :tumup:
Du kan få låna en bok av mig. Eller ett häfte.
Jag har också ett sånt häfte från 70-talet typ... (kan kopiera då jag antar att det inte säljs längre)
Jag vill oxå gärna ha, om jag får :)
Skulle någon kopiera och få en upplaga övers så vill jag gärna ha :D
Jag med!
Jag har Neuschütz bok om Waldorfdockor.
Och ett häfte om hur man gör ki ki in the meadow.
http://www.google.com/search?q=kiki+in+ ... 0&bih=1250
Användarens profilbild
Av kristinek
Ponyo skrev:
dinnajad skrev:
Aborre skrev:
yonohanna skrev:
SaraLj skrev:
Ponyo skrev:
kristinek skrev:Tass

Är sugen på att lära mig sy waldorfdockor till kompisarnas barn(sonens gudson+hans syster och sonens gudfars son kommer få någon julklapp iaf). Ska gå på kurs hos min mamma tänkte jag :tumup:
Du kan få låna en bok av mig. Eller ett häfte.
Jag har också ett sånt häfte från 70-talet typ... (kan kopiera då jag antar att det inte säljs längre)
Jag vill oxå gärna ha, om jag får :)
Skulle någon kopiera och få en upplaga övers så vill jag gärna ha :D
Jag med!
Jag har Neuschütz bok om Waldorfdockor.
Och ett häfte om hur man gör ki ki in the meadow.
http://www.google.com/search?q=kiki+in+ ... Q&biw=2540 :) &bih=1250
Det här hade jag helt missat, lånar gärna ett häfte :heart: :)
Av Supermamman
verre skrev:vad lägger man i dessa små askar då?

godis gillar jag inte att ge.. jag vill ge trosor/kalsonger advendsprydnadssaker ljusstakar mm mm men jag tänker för stort.. vad ger ni som får plats där i?
Nu har ju inte jag planer på att göra en sån... Men tänker att kanske tex små legogubbar, andra små små leksaker, spelkulor, tärningar till ett yatsy, bokmärken, klistermärken, fotbollskort, pengar, smågodis, lite russin, pusselbitar (dela upp ett pussel så att barnet får några nya bitar varje dag tills hela pusslet blivit klart till jul), små lappar med info om dagens aktivitet på, tex idag ska vi baka pepparkakor eller gå på museum eller vad som helst, biobiljetter.

Det beror ju såklart på vilken ålder ens barn är i och vad det gillar för något, och hur mycket det får kosta.

Och om man använt sig av den lilla storlekens tändsticksask, eller den stora storlekens...
Av Smultronbarn
Försökte leta efter Amy Buttlers mönsterbok, för jag ville sy en väska i julklapp åt mamma, men blev yr (är förkyld) så fick lägga planerna på is en stund. Ville ju ligga och bläddra i den fina boken och få idéer... Misstänker att maken (eller jag) har städat undan den så att den ligger på "nåt bra ställe". :roll:
Användarens profilbild
Av mattlo
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:app: Åh vad mycket bra och allt samlat dessutom! :loving:
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Idag hoppade jag in som extra på en träfflokal och fick lära mig ett smart sätt att klippa remsor av plastpåsar. Började virka på nåt som ska bli en korg/påse av plastremsor - finfin julklapp tänkte jag :tumup:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Tassar och funderar. Vet inte alls var/hur och med vem vi firar jul med i år och inte heller vilka som ska klappar än, men det reder väl sig.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?