Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lee-nah
SCSI skrev:Jag minns inte att några spännen hamnade så att de var i vägen nöje jag natt på rygg, däremot var de svåra att reglera eftersom de inte är placerade för att nås från det hållet... Att de inte rekommenderar ryggbärande gissar jag är för att det är lite pyssligt att få upp ungen, de vill inte ta risken att nån tappas, typ.
Jag tycker den är lätt att reglera för min del. Men ungen når man ju inte direkt. Men det gör man väl knappt med andra selar heller...

Det är lite pyssligt. Men är man van är det nog inte mäckligare än andra...

Mitt största anti är väl att den inte är så bred även om den är bred... =)
(Och den är inte värd priset. Men andra selar kostar ju typ lika mycket och vet inte om de är värda det heller =)
Isadora skrev:Nej, den är verkligen inte värd sitt pris! Och ni andra som testat, hamnar era barn i grodpossition? Eller upplevde ni också att knäna inte kom tillräckligt högt?
Har bara provat den helt kort i butik, och nej barnet hamnade inte i grodposition iom att sitsen var platt utan minsta lilla skålning för rumpan att sjunka ned i.

+ att där var i mitt tycke på tog för många knäppen och jox som skulle ordnas med. Är väl bortskämd med sjalar där allt som behövs är en knut, eller ens det om man redan har den färdigknuten på sig. ;)
Användarens profilbild
Av Lee-nah
CrazyMagpie skrev:
Isadora skrev:Nej, den är verkligen inte värd sitt pris! Och ni andra som testat, hamnar era barn i grodpossition? Eller upplevde ni också att knäna inte kom tillräckligt högt?
Har bara provat den helt kort i butik, och nej barnet hamnade inte i grodposition iom att sitsen var platt utan minsta lilla skålning för rumpan att sjunka ned i.

+ att där var i mitt tycke på tog för många knäppen och jox som skulle ordnas med. Är väl bortskämd med sjalar där allt som behövs är en knut, eller ens det om man redan har den färdigknuten på sig. ;)
Jag tycker alla fästen är bra. Men stör mig på skålningen och att den inte är så bred och lite klumpig med dragkedjan och så. Om de bara ändrade sittgrejen skulle jag nog vara nöjd. Tycker den är jätteskön =)

Men så många fästen är det väl inte? Ett för att fästa midjebältet och två för att hålla ryggstödet uppe?
Det där med fästena är alltså bara min egen högst subjektiva uppfattning. Antagligen är de inte så väldigt många, även om det kändes som så för mig när jag som är van vid att snabbt slänga på mig en sladdring sjal och bara knyta en knut nu skulle försöka lirka in mig själv och barnet i en rätt stel sele, få rätt rem på rätt plats, ha rätt spänne knäppt på rätt sätt osv... :wink:

...men absolut - en mer skålad sits och de skulle helt klart vara på rätt väg! :tumup:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
CrazyMagpie skrev:Det där med fästena är alltså bara min egen högst subjektiva uppfattning. Antagligen är de inte så väldigt många, även om det kändes som så för mig när jag som är van vid att snabbt slänga på mig en sladdring sjal och bara knyta en knut nu skulle försöka lirka in mig själv och barnet i en rätt stel sele, få rätt rem på rätt plats, ha rätt spänne knäppt på rätt sätt osv... :wink:

...men absolut - en mer skålad sits och de skulle helt klart vara på rätt väg! :tumup:
Ja precis. Men det är ju spännen på alla selar och att jämföra sele med sjal när det kommer till den biten är ju inte helt rättvist =)

Jag är nog en selmänniska. Och just spännena tycker jag BB lyckats med här =)

Men att köpa en sele bara för att den har bra spännen vet jag inte om det räcker...

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?