Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FruFrid
mammatillE skrev:Tula passar dock inte små personer, om du är liten. Jag är inte jätteliten, 165 cm och 60-63 kg och kan inte ha den. Annars en grym sele!
Då beror det nog på hur man är byggd för jag är 163 cm och väger 59 kg och jag bär i Tula toddler dagligen och gillar den jättemycket.
Av mammatillE
FruFrid skrev:
mammatillE skrev:Tula passar dock inte små personer, om du är liten. Jag är inte jätteliten, 165 cm och 60-63 kg och kan inte ha den. Annars en grym sele!
Då beror det nog på hur man är byggd för jag är 163 cm och väger 59 kg och jag bär i Tula toddler dagligen och gillar den jättemycket.
Så är det säkert! Wompat verkar passa mig bättre :)
Av Althea
Köpte bältesförlängning till vanlig ergo till min man. Det har inte blivit att hananvänt den. Synd att de inte finns att testa här, jag hade gärna provat ergo sport, jag gillar ju vanliga ergon jättemycket. Man kanske kan sälja trikåsjalarna när bebis blivit större och köpa en...
Med 3 st vore det nog bra för pappa att kunna bära en i sele!
Användarens profilbild
Av Clavinova
Rövardotter74 skrev:Hej!
Tips på enkel bärsele till maken, som kan passa eller är vi dömda att köra Babybjörn?
Min sambo är rätt grovt byggt med bred och stor bröstkorg och han får inte på sig BB-sele överhuvudtaget (spelar ingen roll iofs eftersom vi inte ska ha någon). Fick hem en manduca på posten igår och i den hade han ordentligt med marginal. Vi funderar dock på att köpa en ergo sport till honom så att vi kan ha varsin och slippa ställa om.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?