Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Jag sydde om en jacka förra året, tror jag lade in bilder här under rubriken "man tager vad man haver". hinner inte kolla upp det nu men det kanske går att hitta.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Tass
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Jag har gjort som Fryle, ett upp och nervänt fyrkantigt u med kilar på sidorna och en bit isydd längst upp för att sträckan blir längre när man har satt i kilar. Och dragsko längst upp för att det ska komma in så lite kalluft som möjligt. Jag hade en vindtygsjacka från myrorna och vindpopplin från stuvavdelningen. Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag lyckades med att få på den själv, i så fall var det nog lite krångligt. Och så hade jag en ylletröja under som jag bara hade klippt ett jack (om man nu kan kalla det ett jack när det är 2 decimeter långt) i och kastat kanterna.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag sydde om en gammal fleecejacka från ett tips jag fick härifrån för längesen, vet inte riktigt hur jag gjorde men det var väldigt lätt.

Bild
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag såg att tråden var ett år gammal :roll: men jag undrar vart beskrivningen härifrån är, den var jättebra.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jennelii skrev:Jag såg att tråden var ett år gammal :roll: men jag undrar vart beskrivningen härifrån är, den var jättebra.
Den ser ut som min som jag sydde efter en tysk hemsida som hette Portacara, men som inte tycks finnas längre.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Fryle skrev:
Jennelii skrev:Jag såg att tråden var ett år gammal :roll: men jag undrar vart beskrivningen härifrån är, den var jättebra.
Den ser ut som min som jag sydde efter en tysk hemsida som hette Portacara, men som inte tycks finnas längre.
Ja det kanske det var, har letat bland mina länkar men verkar inte hitta den, det var ju inte igår jag sydde den heller ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?