Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Ringer någon klocka hos nån? Är det som bävernylon ungefär eller mer som impregnerad twill? Jag trodde jag kunde det här med tyg.. :oops: :D Handlar upp ett litet lager grejer och har blivit erbjuden en öppnad rulle av detta med i affären, fast jag vet inte vad jag ska göra med det riktigt... Jag är inte camotypen, om jag säger så.
Senast redigerad av tinaw den tis nov 22, 2005 12:04, redigerad totalt 1 gånger.
Av Petra
Finns ett vanligt "twill"tyg som är hyfsat användbart. Är lite glattare i ytan.
Användarens profilbild
Av tinaw
jupp, jag slog till. Ska hämta det i helgen troligtvis. Om vi får vara friska. Känner mig lite krasslig igen :?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
får jag också köpa från dig? har ingen aning hur mycket jag behöver (råd kanske? :) :wink: )...men i alla fall vill jag att den ska räcka för att göra en liten skötväska, för att matcha min MT :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av tinaw
Fast jag tror inte det är som PUL utan mer som bävernylon... Inte vattentätt alltså, men vattenavvisande. Återkommer med rapport!
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Gör skötväskor vettja!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Kul idé med skötväskor!

Nu har jag camo-tyget här, det är twill, vet inte material men nån sorts bomullsblandning skulle jag gissa på...? Kantigt camomönster. Inte plastat på något sätt, men det verkar impregnerat. Jag stod o skvätte vatten på en stund, det mesta pärlade bara och rann av. Ett ganska stadigt (men inte så tjockt) tyg som jag skulle använda i t ex camo-ytterkläder, typ jägarvästar eller byxor, om nån av oss jagade vill säga :D. Det här är en stuvrulle som jag köpte tilsammans med en sats bävernylon och termospännen, remmar och reflexband, så den åkte med på köpet så att säga, har inte räknat på priserna än. Haft en lite körig dag :D Ni som vill ha kan väl pma ungefär hur mycket, jag tror att jag har fem-sex meter ungefär på helbredd = 140 eller 150 cm, så återkommer jag!

/Tina
Användarens profilbild
Av tinaw
Nu ligger tyget ute till beskådan på min hemsida, det var enklast så eftersom jag ändå lagt ut massa grejer till försäljning där idag. www.baranara.tk
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?