Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dallan
Jag har en ergo som legat och väntat på att dottern ska växa i den, och får det verkligen inte att funka... :( Hon är nu fem månader och ca 65 cm lång, och det borde väl funka?
Vad jag kan se sitter den så att den hamnar i knävecken och hon kan böja benen, möjligen att hon sitter med knäna något lägre i förhållande till rumpan jämfört med hur hon sitter i sjalen. Hon skriker som att jag gör illa henne efter nån minut, och jag förstår inte vad som är fel. Just nu vill hon mest bli buren i famnen och kan gnälla lite i sjalen ibland, men inte alls så hjärtskärande som i selen.
Tror ni hon är för liten och sitter obekvämt, eller är det så att hon inte gillar ergon helt enkelt?
Av krakri
Hej! Jag har själv ingen Ergo utan en Manduca. Vår plutt skrek också i selen för han ville kunna se mer än bara mig i den åldern? Har du provat att bära på rygg eller höften? Hur gör hon då?
Sedan kan det ju också vara så att hon tycker att det känns annorlunda än i sjalen. Testa att göra sittyget lite smalare genom att binda runt ett tunt tygstyck så att det blir smalare i grenen. Det kan också hjälpa! :-)

Kan tyvärr inte hjälpa så mycket men hoppas det löser sig. :heart:
Användarens profilbild
Av dallan
Tack för tipsen!
Nu har vi fått till det några gånger på pappas mage, men bara när hon är trött. Jag tror du kan ha rätt i att hon vill se mer, hon hänger sig gärna halvvägs ut ur sjalen och ser sig omkring. Dags att lära sig att få upp henne på ryggen alltså!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?