- tor aug 30, 2012 11:52
Sen i april har jag haft och sålt: Babybjörn
, Tricot Slen, Looma Sino och Manduca. Har: Ringsjal, Ellevill Paisley, Ellevill Zara, Beco Butterfly och SB-sydd MT. Men jag vill prova mer, vill ha.. Allt! Blir sugen på Ellevill Jade, Calin Bleu Gauze, Didymos Indio, nån bra sjal för nybörjare på ryggknytar samt flera andra fina modeller/märken. Vill prova fler MT:s, finna flera i Norge som gör svinsnygga, ungerska Hunbaba, hittade även ngn i Israel som gör på Etsy, Wompat liksom samma tillverkares MT:s, Beco 4:th, Angelpack, Melkaj.
Ja, jag har säkert glömt nåt! Är väl eg en mer sjalig person men bär numera mest på ryggen ute på promenader m hundarna o då är sele o MT bra tills man lärt sig knyta bättre. Inne och på kortare ärenden ute blir det oftast sjal.
Tips och råd snälla! Gillar mina Ellevill, de är så fina, men glider inte så bra över ryggen, min MT är underbar men är också nyfiken på mer seliga axelband, Becon passar mig också bra men får lite ont i ryggen efter nån timme, kanske ställer in fel. Hursomhelst så *host* behöver.. jag fler bärdon!

Ja, jag har säkert glömt nåt! Är väl eg en mer sjalig person men bär numera mest på ryggen ute på promenader m hundarna o då är sele o MT bra tills man lärt sig knyta bättre. Inne och på kortare ärenden ute blir det oftast sjal.
Tips och råd snälla! Gillar mina Ellevill, de är så fina, men glider inte så bra över ryggen, min MT är underbar men är också nyfiken på mer seliga axelband, Becon passar mig också bra men får lite ont i ryggen efter nån timme, kanske ställer in fel. Hursomhelst så *host* behöver.. jag fler bärdon!
Har en son på 2,5 som burits i allt möjligt, just nu har vi Tula toddler WC Oscha Surya Toltec, Ellevill Zara Chocco, Oscha Starry Night Raven & Oscha Shui Long Nahua.