Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammazenita
Har nån nåt tips på vad man kan sätta pa huvudet på en 6 mån bebis som gnider sej mot sin mammas rygg, så mössan hamnar pver ögonen, så han inte ser nåt, o blir jättearg?? Har hjälm mössa på honom men äv. Den snurrar sej o då kommer den Ju över hela ansiktet! :whut:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
Idag haffade jag en mamma med barnvagn;) hon blev lite ställd:)) men fick hjälp iaf:) värre när man är på landet el i skogen...
Användarens profilbild
Av Ingah
Jag har köpt en sk rånarluva eller balaclava (tror jag det stavas) till vintern. Det kanske finns någon tunnare variant av dem. Men iaf har jag fått för mig att de sitter kvar bättre i ursprungsläge än vad mössor gör. Jag har tyvärr inte testat det ännu då jag inte burit så mycket på rygg och vid magbärning är det ju enklare att justera huvudbonaderna...
Användarens profilbild
Av rithelo
Sån här;
Bild som en lite störtkruka liksom :tumup: funkar toppen!

eller sån här;
Bild
Fast den har jag inte provat, men den ser smart ut :D
Användarens profilbild
Av Mammazenita
just en sådan fr kik kid har jag kvar efter storasyrran :tumup: får testa den!
Användarens profilbild
Av Carolinah
VAR kan man köpa den typen av mössor som nämnts?
Användarens profilbild
Av SCSI
Carolinah skrev:VAR kan man köpa den typen av mössor som nämnts?
Jag har säkerligen några urvuxna hjälmmössor och balaklavor, måste bara gå igenom kartongen med vintergrejer nån dag... :roll:
Användarens profilbild
Av Carolinah
Det vore intressant! Min bebbe är ganska exakt 5 mån för tillfället.
Av Sofie
Norska Troll har en balaklava i ull med vind och vattenavstötande tyg på hjässan.
De flesta barnullklädesmörken har någon typ av huva i ull, finns tunna, tjocka, superwash och obeh eko :tumup:
Av Cärlek
Bra tips inför vintern!
Användarens profilbild
Av theos
Jag köpte en väpnarluva i fleece på Ica maxi, jättebra nu under hösten. Den täcker halsen och nacken bra också. Köpte även en stickad fuskpolo där som jag är jättenöjd med! Så åk till Icamaxi :lol:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
fick tag i en väpnarluva fr pop som någon tvättat för varmt, (på bytardagen för 5kr :tumup: ). passade perfekt, och hade dragit ihop ses på sånt sätt att den inte sålätt åker fram, då den är lite tjockare o stelare samt inte går fram lika långt i pannan :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?