Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Trulsamin skrev:
solängel skrev:Snyggt! Fast man kommer ju inte se att det matchar, kanske. :wink:

Undrar var det var jag såg genomskinliga gummistövlar? :hmm: Hur coolt som helst!
I senaste nummret av någon sticktidning har de genomskinliga stövlar i en av annonserna...
Japp! Jag har också sett dem! Supersnyggt ju! :tumup:
Användarens profilbild
Av glis
:evil: Jag skall sticka om ihoptagningen på Regina men har glömt vilken tjocklek jag hade på stickorna. På Ravelry har jag skrivit 3 mm. Knappast, i lilla lovika??? Tror inte det nä. Jaja, jag får väl gissa och prova mig fram.
Användarens profilbild
Av Mosan
:love:
Bild
Bild
Efter att nu ett flertal gånger ha läst om Incredible Custom Fit Raglas Sweater (är hela namnet va?) har jag äntligen stickat en till mig själv. :D
Bild
Jag figurstickade lite allt eftersom det verkade lämpligt när jag provade. Den vita randen i alla kanter är även stickad av mitt egenspunna garn (mitt andra försök någonsin att spinna eget så därav lätt ojämn grovlek på garnet).

I ett ryck av att vilja göra slut på det blå garnet har jag nu även påbörjat en uppifrån-och-ner-kofta till T.
Användarens profilbild
Av MuuM
Juliusdotter skrev:
kvarnkvik skrev:
Ponyo skrev:Här är min svarta kofta.
I princip omöjlig att se.
Bild
Ååh, magen :loving:
:loving: samma tanke här, koftan var plötsligt inte intressant, men den är säkert fin den med :D
Exakt! fiiin mage! :loving:
Användarens profilbild
Av ellla
Juliusdotter skrev:
kvarnkvik skrev:
Ponyo skrev:Här är min svarta kofta.
I princip omöjlig att se.
Bild
Ååh, magen :loving:
:loving: samma tanke här, koftan var plötsligt inte intressant, men den är säkert fin den med :D
:loving: Det tänkte jag också på :)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?