- mån aug 27, 2012 19:01
Mosan skrev:Var ligger det?Moson skrev:Ett litet nystan har också, vet inte vad som går snabbast men dit kunde du smita in på vägen hem från jobbet!melon skrev:Jo jag vet men jag tyckte att 100 meter var bättre än 1,5 kilometer på lunchenMoson skrev:Kris och panik. Lyckades bryta av två knit pros i helgen och då såklart en 3:a och en 3,5:a. Så var jag precis ner till Åhléns på lunchen för att köpa nya men då har de såklart slutat sälja dom. Vet någon var jag kan köpa det så nära typ Hötorget som möjligt? Eller om någon som också lyckats göra sönder en av varje har extra den vill bli av med?Enligt min gps har du 1,4 km till Odenplan där både Ljungqvists och Wincent garner ligger, är det för långt?
Det kanske får bli skrivbordslunch och utflykt imorgon.
E 09 och Liten 14
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT