Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min tvååring vill inte alls åka cykelkärra hem från förskolan. Han vill bli buren. Jag har dålig rutin på att komma ihåg att ta med mig ett bärdon till jobbet för att ha när jag hämtar, så jag behöver ha något som jag kan ha med mig lätt och smidigt alltid, liggande i väskan jag packar matlådan i. Men vad? Jag tycker att en ringsjal är för stor och snedbelastande.

Jag är lite inne på en ombuhino eller en afrikansk sjal att knyta över torson. Tvååringen är mycket samarbetsvillig och gick idag med på att bäras i min jacka. :roll: (La den över hans rygg, vek upp nederkanten under baken på honom så han klämde fast den mot min rygg, knöt ärmarna över bysten. Inte en knytning jag rekommenderar!)
thowida skrev:Kan du inte ha det liggande i cykelkärran?
Nja, jag har inte lust att ha det liggande utomhus på förskolegården hela dagarna.
mammatillE skrev:Kortsjal som du använder som sjal/scarf sen? 8)
Nu fick jag dumma idéer om min EC purpursky, men man får inte klippa i såna hur som helst va? ;)
Tänkte föreslå en bärpåse, men om ringsjal blir för snedbelastande så går nog bärpåse också bort?

...och vaddå, klart du kan klippa i pupurskyn o du vill det! :tumup: Tycker man får klippa som man vill i sjalar, så länge det blir ngt fint och uppskattat av dem! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?