Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Mosan skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:
Mosan skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:Jag ska på utflykt till huvudstaden på lördag och vill ha tips på garnbutiker som är värda ett besök, hemskt gärna centralt.
Ljungqvists och Wincents garner vid Odenplan.
Ett litet nystan (?) på Söder, på st paulsgatan, passa på att gå till tygverket när du ändå är där. Och ta en fika på KAFFE (gott kaffe, billigt för att vara Sthlm, supergoda kanelbullar, kändistätt (mest kulturnissar), var med i amerikanska the girl with the dragon tattoo)

Sedan finns två på österlånggatan, annetorps väv och ngn till
Ååååååå :app: TACK!
KAFFE har väldigt gott kaffe! 8)
Vi får fika där ngn gång. Och kolla på garn. :D
Jag tycker allt kaffe är äckligt, men fikar gärna om det går bra att jag dricker te :mrgreen:
Okej då, du får dricka te! 8)
Schysst. :lol:
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:
melon skrev:Jag ska på utflykt till huvudstaden på lördag och vill ha tips på garnbutiker som är värda ett besök, hemskt gärna centralt.
Då skulle vi kanske samåkt? Skall segla i helgen...
Jaha, så kul! Har du tänkt åka bil? Jag har bokat tågbiljetter som inte är ombokningsbara tror jag, typiskt.
Användarens profilbild
Av tweed
Det börjar bli långa varv på min sjal nu, och jag har inte kommit till hälften av tredje nystanet än. Enligt mönstret ska det vara 5 nystan, tror jag, så länge håller jag nog inte på.
Bild
Av Ponyo
Jag trodde jag var klar med min svarta kofta igår. Men trots att jag följde en stickbeskrivning, så blev det inte bra. Koftan blev gigantisk upptill. Nu var modellen så, men det passade mig. :(
Så det var bara att repa upp halva oket.

Snart kommer jag inte sticka mer till vuxna. :(
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
glis skrev:
Jaha, så kul! Har du tänkt åka bil? Jag har bokat tågbiljetter som inte är ombokningsbara tror jag, typiskt.
Meh! Synd. Du får ju i alla fall åka hela vägen då...
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:
melon skrev:
glis skrev:
Meh! Synd. Du får ju i alla fall åka hela vägen då...
Va :hmm:

Jag ska åka imorgon, läste någonstans (på fb?) att du åker idag. Hoppas du får en härlig segelhelg!
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Jag trodde jag var klar med min svarta kofta igår. Men trots att jag följde en stickbeskrivning, så blev det inte bra. Koftan blev gigantisk upptill. Nu var modellen så, men det passade mig. :(

:klappa:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Jag trodde jag var klar med min svarta kofta igår. Men trots att jag följde en stickbeskrivning, så blev det inte bra. Koftan blev gigantisk upptill. Nu var modellen så, men det passade mig. :(

Vi skulle ses du och jag och frossa i tröjstickning :D
Av Ponyo
melon skrev:

Vi skulle ses du och jag och frossa i tröjstickning :D
Ja :D
Användarens profilbild
Av ellla
MuuM skrev:Och Melon, Anntorps väv på österlånggatan är det som gäller, sticka kan du hoppa över. Nästan ända vid Slottet och om du går vidare finns på vänster sida en tjej som säljer egenstickade alster.
Happy color på Stora nygatan är också bra, http://www.happycolor.se
Här håller jag helt med. Anntorpsväv är bäst! (om man har riktig mega-tur kan man lyckas luncha med Muum då med :) )
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev:
MuuM skrev:Och Melon, Anntorps väv på österlånggatan är det som gäller, sticka kan du hoppa över. Nästan ända vid Slottet och om du går vidare finns på vänster sida en tjej som säljer egenstickade alster.
Här håller jag helt med. Anntorpsväv är bäst! (om man har riktig mega-tur kan man lyckas luncha med Muum då med :) )
Jag besökte Anntorps i våras och damen i butiken var fantastiskt trevlig. :tumup: Tyvärr blev det något telefonstrul så jag träffade aldrig MuuM.
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
Det blir nog en annan trevlig sb-stickar-dejt :bryn:
Användarens profilbild
Av Fryle
Finns det några uppsalatips också? Jag har några timmar på eftermiddagen den 28/9.

Yll & Tyll?

Mer?

(Även sånt som inte är garn men ändå intressant (jodå, det finns) är kul att få tips om.)
Användarens profilbild
Av MuuM
Melon, hälsa Ann ftån mig, Anastasias kollega. Jag hade tänkt gå in och förvarna henne om att hon skulle prata med dig men hann intd. Jag kan prata med henne i timmar, har haft eget sticlcafé hos henne. :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?