Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lakritspipan skrev:
yonohanna skrev:Jag har fått tillbaka min skaparglädje igen, tack vare dethär bytet :vågen: :loving: :vågen:
Jag som aldrig haft nån tänkte tvinga fram lite med hjälp av det här bytet! :Hahaa: :app: (Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på men det ordnar sig nog.. Sticka, virka, scrappa, dreja, måla, snickra, sy.. Finns det nåt mer sätt? :hmm:
Vet inte om man får göra så... men du om du vill så kan du pma mej om vem du ska ha så kan vi spåna ihop :)
Och nu börjar jag faktiskt bli klar :vågen:
Visade upp det för en kompis igår som tyckte att jag kunde skicka det utan att skämmas :lol:

Funderar på ett litet extrapyssel, om jag får tid, för jag har en idé till jag skulle vilja testa.
:whut: Och jag håller på på varje ledig stund, eller ja inte när jag är för trött för då blir det tok av det hela... :lol: Men klar är jag en bra bit ifrån... :roll:
yonohanna skrev:Finns det nån som har TYGBEKLÄDDA KNAPPAR som jag kan få köpa?
1 eller massor
Söta ska dom va...
Fanns liksom inte i tygaffären
Åh det som är så svårt tt få tag på... Har funderat på att skaffa egen knapp mtryck... Men har inte känts som en mega prio... Säg till om du hittar någon billig bra sida!
Lojse skrev:
1 eller massor
Söta ska dom va...
Åh det som är så svårt tt få tag på... Har funderat på att skaffa egen knapp mtryck... Men har inte känts som en mega prio... Säg till om du hittar någon billig bra sida!
Panduro ska ha knappar som man kan klä själv m valfritt tyg. :D
CrazyMagpie skrev:
Lojse skrev:
1 eller massor
Söta ska dom va...
Panduro ska ha knappar som man kan klä själv m valfritt tyg. :D
Panduro alltså :tumup:
Jag ska åka till min tygaffär nu o kolla efter sånna man kan klä själv, för det hade dom visst :D
Det är inte riktigt sånna jag tänker på egentligen dock :hmm:
Utan de jag tänker på är nog klädda med virkgarn i olika färger, ser störttufft ut! Men Lojse hittar jag dom så lovar jag att skvallra! Men just nu får jag ta o klä dem själv o de blir jättebra det me!
ellla skrev:jag har fortfarande idetorka... Kan vara för att jag är inne i en arbetsperiod...
Jag har inte så mycket idé toka utan mer prestationsångest, kommer mottagaren verkligen tycka om det, alltså har jag nu påbörjat och repat upp typ 6 olika projekt... :roll: :oops: Jag måste stalka mitt offer lite till för att få lite mer uppslag vad som kan passa... 8)
Snurrfian skrev:
ellla skrev:jag har fortfarande idetorka... Kan vara för att jag är inne i en arbetsperiod...
Jag har inte så mycket idé toka utan mer prestationsångest, kommer mottagaren verkligen tycka om det, alltså har jag nu påbörjat och repat upp typ 6 olika projekt... :roll: :oops: Jag måste stalka mitt offer lite till för att få lite mer uppslag vad som kan passa... 8)
Försök släppa det där. Det är svårt att göra något som passar någon annan perfekt. Det är svårt även om man känner personen väl. Här när man troligen aldrig träffat sin bytesköpis irl. så är det supersvårt.
Gör något du gillar istället, något som är lite du. Det kommer att uppskattas.
Gör dig grej helt enkelt.

Jag har börjat! :vågen:
Mm men jag har blivit så berörd av det jag har fått i de byten jag har varit med i, så jag vill försöka ge någon annan samma upplevelse. :heart: Men jag tror jag har kommit på rätt spår nu! :D
För mig är det viktigaste omtanken. Det behöver inte på något sätt vara perfekt eller avancerat, men jag uppskattar när man ser att givaren har gjort något med hjärtat!
Jag blir varm i hjärtat varje gång jag använder fina torgvantar och perfekta biblioteksväskan som jag fått på byten här. Det gör mig glad när jag tänker på att någon ansträngt sig för min skull!
jag har gjort klart och dissat ett projekt som jag först tänkt mej, men det för att det inte blev som jag hade tänkt och inte för att det inte är perfekt. tror som de andra att det är svårt att få till det "perfekta" när man inte känner varandra (det kan som sagt vara svårt ändå) men är inte lite av poängen med detta bytet att sakerna är gjorda av kärlek? jag tror absolut att man gör sitt allra bästa för att få till något bra till sin mottagare och oavsett vad man gör tror jag att den blir glad av att någon skapat något speciellt till den.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?