Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag googlat idéer hela kvällen och NU tror jag att jag vet vad jag ska göra i alla fall!
Ska bli så KUL :app:
Ojojoj nu har jag en idé, men den gör mej lite nervös :mrgreen:
När man skapar åt självaste skapargudinnan själv så kommer nerverna iofs. fram hursom, men nu har jag tänkt o tänkt o hittat en grej jag vill göra. Men oboj den är avancerad för mej tror jag, men kul!
Jag behöver bara någon som kan hjälpa mej med tips på vägen.
Är det någon som är bra på att sy o vill tipsa mej så kan ni kanske skicka pm till mej, vore så snällt :rodna:
Och jag har också påbörjat skapandet idag! Provar en för mig helt ny teknik, jättekul! :vågen:
JAG gillar det som blir av den, men jag måste nog visa en kompis jag litar på för att se om jag vågar skicka :hide:
Som sagt, nerverna kommer in i bilden...
Det här med KÄRLEK ger mig lite huvudbry. Jag har brist på ideer. Eller jag hade en bild i huvudet på vad jag ville göra men så insåg jag att det kanske inte passar min byteskompis riktigt, så har jag rotat runt i tyglådorna men kan inte bestämma mig.

Jobbar ni andra mycket på kärlekstemat eller räcker det med att det är gjort med kärlek?
Ja, jag tror kanske att jag helt enkelt bara skall sätta igång så får jag se hur det blir.
AnKa skrev:Det här med KÄRLEK ger mig lite huvudbry. Jag har brist på ideer. Eller jag hade en bild i huvudet på vad jag ville göra men så insåg jag att det kanske inte passar min byteskompis riktigt, så har jag rotat runt i tyglådorna men kan inte bestämma mig.

Jobbar ni andra mycket på kärlekstemat eller räcker det med att det är gjort med kärlek?
Ja, jag tror kanske att jag helt enkelt bara skall sätta igång så får jag se hur det blir.
Jag släppte detdär med kärlek as in hjärtan som motiv, o gör en grej jag tycker är snygg o tror passar mitt bytesoffer, så mer att jag skapar av kärlek.
AnKa skrev:Det här med KÄRLEK ger mig lite huvudbry. Jag har brist på ideer. Eller jag hade en bild i huvudet på vad jag ville göra men så insåg jag att det kanske inte passar min byteskompis riktigt, så har jag rotat runt i tyglådorna men kan inte bestämma mig.

Jag trodde inte jag skulle få till något på kärlekstemat utan att det blev töntigt eller fult, men nu har jag faktiskt kommit på något med hjärtA och smärta som ändå är fint och roligt (tycker i alla fall jag). Och nu är det färdigplanerat och mönstret är gjort!
Men jag skulle mycket hellre få något som bara var kärleksfullt än något med intvingade hjärtan i.
jag hade tänkt hjärtmotiv från början men har övergått till att tänka att mottagaren ska känna sig varm i hjärtat när hen får och använder det. är halvklar redan men kommer nog ha en upptagen period fr o m nästa vecka så vi får se hur långt jag hinner.
jag hade tänkt hjärtmotiv från början men har övergått till att tänka att mottagaren ska känna sig varm i hjärtat när hen får och använder det. är halvklar redan men kommer nog ha en upptagen period fr o m nästa vecka så vi får se hur långt jag hinner.
milimina skrev:jag hade tänkt hjärtmotiv från början men har övergått till att tänka att mottagaren ska känna sig varm i hjärtat när hen får och använder det. är halvklar redan men kommer nog ha en upptagen period fr o m nästa vecka så vi får se hur långt jag hinner.
Precis så tänker jag, bara för att temat är kärlek behöver det inte vara hjärtan och gullesnutt. Tänk inte alla hjärtans dag, tänk kärlek i dess sanna form. Så länge ni stoppar in en massa kärlek i det ni skapar så kommer personen i andra änden känna av det, så är det. :heart:
milimina skrev:jag hade tänkt hjärtmotiv från början men har övergått till att tänka att mottagaren ska känna sig varm i hjärtat när hen får och använder det. är halvklar redan men kommer nog ha en upptagen period fr o m nästa vecka så vi får se hur långt jag hinner.
Det där tar jag till mig :-)
Så är det väl bara att gå från tanke till handling.
yonohanna skrev:Jag har fått tillbaka min skaparglädje igen, tack vare dethär bytet :vågen: :loving: :vågen:
Jag som aldrig haft nån tänkte tvinga fram lite med hjälp av det här bytet! :Hahaa: :app: (Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på men det ordnar sig nog.. Sticka, virka, scrappa, dreja, måla, snickra, sy.. Finns det nåt mer sätt? :hmm:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?