Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag gillar ju inte selar...tror jag ;) MEN nu är plutten 1,5 och vill upp och ner hela tiden och lite jobbigt då med sjal ibland känner jag. Har fått erbjudande att köpa en i fint skick för 600kr. Bra pris? Har ingen aning vad de kostar beg?

Hur länge orkar man bära i en sådan? Lilla S väger ju ca 9kg nu och det funkar fint i sjal!

Ska jag ge manduca en chans? :wink: :hmm:
lisanilssons skrev:Jag har en MT sydd av en kompis men remmarna är för korta så jag kan inte knyta som jag vill..Hmmm MT har jag ju glömt bort..avlastar de lika bra som sjal och sele?
Bättre än sele men lite sämre än sjal. Mitt tips är att sy upp en i toddlerstorlek och sy den av en sjal. Snyggt och skönt.

Fast jag tycker man behöver sele med. Väntar på en wompat toddler som jag hoppas blir bra.
sabe skrev:Vet inte om det är ett bra pris beror nog på skicket. Jag bar M sista gången när hon var 4 år då vägde hon runt 15-16 kg i vår Manduca hon är en ganska lätt tjej :)
Samma ålder och vikt här, men då har vi inte butit någon längre stund.

Fast Manducan är för stor för mig, så nu använder jag den i te längre.
Jos skrev:
sabe skrev:Vet inte om det är ett bra pris beror nog på skicket. Jag bar M sista gången när hon var 4 år då vägde hon runt 15-16 kg i vår Manduca hon är en ganska lätt tjej :)
Samma ålder och vikt här, men då har vi inte butit någon längre stund.

Fast Manducan är för stor för mig, så nu använder jag den i te längre.
:iagree: nej det var ingen lång stund för mig heller :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?