Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken sötnos! Hon ser ut att ligga fint där, på en bild ser det ut som om huvudet luter neråt, men jag tror att det bara är bildvinkeln... :D

Det brukar vara ännu skönare att bära lite högre upp, men det är ju för din del, inte henne. Hade hon vart missnöjd hade det nog hörts!!
Av sofies
ja hon ligger rätt lågt men jag har inte riktigt fått till det högre upp ännu. Jo ansiktet lutade fram lite då och då men när hon somnade fällde hon in de. Nu ligger hon i sjalen igen och ligger på rygg men har huvudet vridet in mot min kropp.

Visst borde hon protsterat om det var obekvämt?

Finns det nån risk att man skadar deras ryggar??
Av Petra
Jag skulle säga knyt hårdare och få henne mer mot dig. Kanske lite längre upp oxå.
Av sofies
hon kommer lite högre upp för varje gåg. men jag har svårt att ha henne diagonalt, och sen tycker jag att mina bröst är i vägen. Nån som har tips?
Användarens profilbild
Av Ester
Högre upp och lite tajtare mot din kropp tror jag på.
Men det är svårt när de är så små och mjuka i kroppen, man blir lite rädd att man ska böja dem för mycket i nacke och rygg eftersom de är så mjuka....men som andra har sagt, barnet säger ifårn om det är obekvämt.
Men tycker du att du känner dig osäker så knyt om och testa till det känns bra för dig, lika viktigt det.
Mina bröst är också rätt stora och brukade lägga dottern med huvudet på det ena bröstet som en huvudkudde ungefär, sen med kroppen ner mellan bröna och så hamnar benen liksom under det andra bröstet, lite på diagonalen...med mage mot mage och rumpan ut från dig.

hmm...hoppas du förstår hur jag menar... :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?