Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ponyo skrev:
Ponyo skrev:Någon som har tips på var jag kan köpa Sublimes garner?
Såg att Cinas garn har. Men inte rätt färger inne.
Och Ljungqvist hade tidigare, men verkar ha slutat med Sublime.
Vilken flax! Ljungqvists hade just precis så många nystan jag behövde (dock två i avvikande färgbad)
Annars har Hemflit i Umeå, de skickar om man pratar med dem.
Av Ponyo
solängel skrev:
Ponyo skrev:
Ponyo skrev:Någon som har tips på var jag kan köpa Sublimes garner?
Såg att Cinas garn har. Men inte rätt färger inne.
Och Ljungqvist hade tidigare, men verkar ha slutat med Sublime.
Vilken flax! Ljungqvists hade just precis så många nystan jag behövde (dock två i avvikande färgbad)
Annars har Hemflit i Umeå, de skickar om man pratar med dem.
Ahh, bra att veta till senare. det har blivit en ny favorit.
Det noppar ju inte :vågen:
Användarens profilbild
Av emindy
jag tassar denna tråden genom att berätta vad jag stickar för närvarande.

Jag segar på med min yggdrasilfilt, http://www.knittingdaily.com/blogs/dail ... gance.aspx
Jag är på bladkanten nu vilket är sista etappen, så jag skådar ljuset i tunneln! Tyvärr fick jag det jobbigt med mitt karpaltunnelsyndrom så jag har fått lägga ned stickningen en period nu.
Annars har jag en tehuva som är precis påbörjad också.
Min citronsjal är klar! Solängelblått garn med en regnbågsrandig volangkant. Kan inte länka bild för jag är på mobilen.
Maddemoa skrev:
zmurfan skrev:Min citronsjal är klar! Solängelblått garn med en regnbågsrandig volangkant. Kan inte länka bild för jag är på mobilen.
Såg den på fb! Superfin :love:
Meh, hittar inte bilden på fb. Blir ju nyfiken på vad det blivit av mitt garn, ju!
solängel skrev:
Maddemoa skrev:
zmurfan skrev:Min citronsjal är klar! Solängelblått garn med en regnbågsrandig volangkant. Kan inte länka bild för jag är på mobilen.
Meh, hittar inte bilden på fb. Blir ju nyfiken på vad det blivit av mitt garn, ju!
:iagree: ...fastän det inte är mitt garn då. ;)
solängel skrev:
Maddemoa skrev:
Ska se om det här funkar nu då. Jag har aldrig kopierat bild på iPad förut.
Bild
zmurfan skrev:
solängel skrev:
Maddemoa skrev:
Ska se om det här funkar nu då. Jag har aldrig kopierat bild på iPad förut.
Bild
Schnyggt! :tumup:
Började på en revontuoli igår. I ett entrådigt rödsvart garn som banderollen har försvunnit från så jag vet inte vad det är för kvalitet. Det känns lite strävt när man stickar med det.

Och jag fick första ledtråden i en mystery KAL på facebook som jag är med i.
Men garnet till den är hemma i Umeå och jag är i Gävle. Jag får göra första ledtråden när jag kommer hem i helgen.
CrazyMagpie skrev:Jag tycker iofs att den gjorde sig rätt bra som sjal också - men regnbågsskiftningen kommer ju helt klart ännu bättre till sin rätt som kofta! :D

Det där första, svängda partiet blev ju så fint med rengbågs+svart! :love:
Ja, det var det enda jag gillade med sjalen så det var därför jag sparade det och byggde vidare på den.
linafelicia skrev:
CrazyMagpie skrev:Jag tycker iofs att den gjorde sig rätt bra som sjal också - men regnbågsskiftningen kommer ju helt klart ännu bättre till sin rätt som kofta! :D

Det där första, svängda partiet blev ju så fint med rengbågs+svart! :love:
Ja, det var det enda jag gillade med sjalen så det var därför jag sparade det och byggde vidare på den.
Det blir jättefint!
Jag hoppas på att bli klar med min sjal ikväll.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?