Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av saferide
Jag är lite sugen på att ta med sjalar och mei tai till öppna förskolan & Unga föräldrar och ha en sjalintroduktion. Förklara varför det är bra och smart att bära sitt barn och vilka olika alternativ som finns. Vad tror ni om det, är det någon som gjort det? Jag upplever nämligen det som att många har missat allt bra med att bära, och tror att man kanske skulle kunna värva fler bärare :) Är ju mammaledig nu och har tiiiiiiid ;)

(har även tanken att ev göra detsamma med tygblöjorna, bara för att blivande föräldrar/nyblivna föräldrar ska få testa på och se att det finns alternativ!)
Användarens profilbild
Av Faegis
Vad bra! Gör det, och tala gärna om hur det går. Jag tror också att många gärna skulle bära om de visste att möjligheten fanns, men att det kanske verkar krångligt att ta reda på vilka selar/sjalar som finns, prova dem och hitta någonstans att köpa dem.
Så heja dig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?