Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Kaffemoster skrev:
kvarnkvik skrev: Sen har jag tre nystan Kauni, 2 i en murrig grågrön åt petrolhållet och ett skiftande i en matchande blågrön. Någon slags kofta skulle jag vilja göra av det, men vad :hmm:
Det räcker ju bra till ett himla fint drops-mönster med mönstrat ok, och så kan man göra mönsterstickning nedtill och på ärmarna om man vill. ;-)

Inte det? Det är precis vad du repat upp av det garnet? (eller har du inte hittat det projektet ännu?)

;D
Jo, det är precis det jag har repat upp :lol: Jag hittade det när jag skulle ha en kasse att ta med stickningen i hem till glis i förmiddags :lol:
Användarens profilbild
Av glis
Kaffemoster skrev:
kvarnkvik skrev: Sen har jag tre nystan Kauni, 2 i en murrig grågrön åt petrolhållet och ett skiftande i en matchande blågrön. Någon slags kofta skulle jag vilja göra av det, men vad :hmm:
Det räcker ju bra till ett himla fint drops-mönster med mönstrat ok, och så kan man göra mönsterstickning nedtill och på ärmarna om man vill. ;-)

Inte det? Det är precis vad du repat upp av det garnet? (eller har du inte hittat det projektet ännu?)

;D
:Hahaa: :app:
Jag stickade en vit sjal i ett hemskt tjockt och lurvigt garn. Lite glansigt lurvigt och jättegosigt. Sjalen blockar sig just nu och om ni har facebook kan ni se sjalen här nedan.
Bild

Nu har jag påbörjat en citronsjal i ett regnbågsfärgat garn som jag hittade på sjukhusparkeringen en dag när jag skulle jobba.

Mottagaren av den rosa sjalen blev överlycklig. Så här ser den ut i färdigt tillstånd. Efter blockning. Ute i solen.
Bild
Juliusdotter skrev:
linafelicia skrev:Den får mig att tänka på denna som jag såg på facebook för ett tag sedan.
Bild
Blir så imponerad över vad folk kommer på att göra och sen verkligen gör det.
Åh, sånt där finns att köpa! Det är nån designer som gör typ gunnebostängsel med spetsmönster. Helcoolt!
Av mly
solängel skrev:
Juliusdotter skrev:
linafelicia skrev:Den får mig att tänka på denna som jag såg på facebook för ett tag sedan.
Bild
Åh, sånt där finns att köpa! Det är nån designer som gör typ gunnebostängsel med spetsmönster. Helcoolt!
Vill ha!!!!!
Ponyo skrev:Någon som har tips på en babyfilt? Hål och lulllull lyder beställningen (från svägerskan som ska ha ngn månad efter oss).
Färgen är bestämd (vit), så inga ränder.
Jag är förtjust i den filten med stjärnor och hjärtan som finns i Sticka till busiga barn av Zoe Mueller.

Jag har den bland mina projekt på ravelry, om du vill titta. Inga hål, och kanske inte så mycket lullull, men ändå :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:Någon som har tips på en babyfilt? Hål och lulllull lyder beställningen (från svägerskan som ska ha ngn månad efter oss).
Färgen är bestämd (vit), så inga ränder.
Jag gillar stickade vågmönster som detta:
Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
mly skrev:
solängel skrev:
Juliusdotter skrev:
Bild
Vill ha!!!!!
Det finns som tak-plattor också! Kanske mest för offentlig miljö för att dölja installationer men snyggt!
Bild
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?