Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Tänkte att jag skulle sy mig en sele, men vad ska man använda för tyg? Antar att det blir bra med ett lite kraftigare tyg möbeltyg? canvas? (typ som det brukar vara i väskor), denim? indisk bomull?
Användarens profilbild
Av Panakeia
egentligen kan du glra en abc i va tyg som helt, vad det handlar om e vad du vill ha för känsla!
ett mjukt, följsamt tyg ger ju en mer "sjalig" kännsla och intryck, mendans ett hårt tyg ger ett mer "seligt" intryck. barnet sitter nog lika bra i bägge, men det sitter olika. Allt för tjockt tyg tror jag mer är jobbigt, då e det bättre aTT vaddera. möbletyg e ju mjukt och tjockt, oftast, funkar bra, men även styva tyger kan ju bli jättebra, typ mamitiis sele, det är ju ganska styvt tyg i....
jag själv använder mer den mjuka varianten....
Användarens profilbild
Av frida
Har sytt av IKEAs Lenda, har funkat jättebra, det är lite stretchigt oxå.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
frida skrev:Har sytt av IKEAs Lenda, har funkat jättebra, det är lite stretchigt oxå.
Det låter ju bra! Har en gammal Lenda-gardin liggandes här hemma vars maka slaktades till hunddyna, det blir ju perfekt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?