Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åh, kan du stycka min också sen? :hide:

Min klänning fick jag tyget av min numera då fd svärmor och sen, på tok för nära bröllopet, så fick en väns mamma det tvivelaktiga nöjet att trolla fram en brudklänning på ett par veckor eller så. :oops: Nej, jag är inte känd för att vara ute i god tid, nånsin. ;) Det är ett tjockt fint cremefärgat sidentyg, just nu hänger den hemma hos mina föräldrar och blev aldrig ens kemtvättad. :hide:

Och så måste jag ju tillägga att jag tycker det är jättefint ditt lapptäcke och vad härligt produktivt! :urule:
filijox skrev:Åh, kan du stycka min också sen? :hide:

Min klänning fick jag tyget av min numera då fd svärmor och sen, på tok för nära bröllopet, så fick en väns mamma det tvivelaktiga nöjet att trolla fram en brudklänning på ett par veckor eller så. :oops: Nej, jag är inte känd för att vara ute i god tid, nånsin. ;) Det är ett tjockt fint cremefärgat sidentyg, just nu hänger den hemma hos mina föräldrar och blev aldrig ens kemtvättad. :hide:

Och så måste jag ju tillägga att jag tycker det är jättefint ditt lapptäcke och vad härligt produktivt! :urule:
:lol:
En bekant till mig i NY (som gav mig idéen) berättade att det finns företag där som gör just detta. Gör lapptäcken av brudklänningar.
Men jag kan tänka mig att det är dyrt.
Ponyo skrev:
filijox skrev:Åh, kan du stycka min också sen? :hide:

:lol:
En bekant till mig i NY (som gav mig idéen) berättade att det finns företag där som gör just detta. Gör lapptäcken av brudklänningar.
Men jag kan tänka mig att det är dyrt.
Ja, det måste bli dyrt! Tyget var väl inte helt billigt har jag hört. Svärmor skulle sy klänningen också men eftersom vi pratade om att gifta oss flera år före det faktiskt hände så hoppade hon av just det projektet under tiden men att jag fick behålla tyget. Fundering, skulle det kännas väldigt konstigt att göra ett lapptäcke på brudklänningen som skild? Fast, jag tror inte jag skulle få några dåliga vibbar av det. Fördel att kemtvätta klänningen först kanske? Det borde bli snyggt som överkast när man lägger till lite färg så som du gjort! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?