Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Rundabullar skrev:Jättebra idé!

Jag har en STOR samling av släktens näsdukar med olika monogram, hålsömnad, spetsar och broderier på. Har länge funderat på vad jag ska göra av dem, men ett lapptäcke kunde ju bli hur fint som helst! :vågen: Nån brudklänning har jag inte, men tackar för idén ändå. :tumup:
Wow! Låter som ett toppenprojekt!
Av Ponyo
SaraLj skrev:Jag har min pappas fasters gamla brudklänning liggande. Fantastiskt tyg och fantastiskt mönster men den bara ligger. Nu blev jag inspirerad att göra något av den, men vad?

Tänker du fortsätta sy trots foderproblemet?
Vet inte faktiskt. Är rädd att jag inte kommer slutföra.
Användarens profilbild
Av glis
Det är ju ingen panik, sy på!

Jag gifte min i jeans och skjorta. Skjortan är fin men används fortfarande, jeansen var rätt trista redan då och har inte blivit bättre av att vara hemmajeans... Får nog leta näsdukar om jag skall ha något lapptäcke.
Ser kul ut! Och fint! :D
Jag har sytt på ett lapptäcke idag men med betydligt mer oorganiserade och större rutor.
Vilken rolig och galen idé! :D ...själv är jag för feg, så min klänning får nog hänga förpackad i garderoben.. :roll: Plus att jag inte gillar lapptäcken, men det är ju en helt annan sak. :fnissa: Men vad kul att göra något som kommer till användning! :D
smurfis skrev:Vilken rolig och galen idé! :D ...själv är jag för feg, så min klänning får nog hänga förpackad i garderoben.. :roll: Plus att jag inte gillar lapptäcken, men det är ju en helt annan sak. :fnissa: Men vad kul att göra något som kommer till användning! :D
Då är det bättre att spara den :D
Själv älskar jag lapptäcken. Speciellt svulstiga amerikanska.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?