Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Det är så fina! Men jag tycker att Saga är lite för tung för indio-sjalarna, de avlastar inte på det sättet jag behöver, tyvärr. :cry:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag personligen tycker att de som kom förra året var finare. Då hade färgerna bytt plats och så var det en ullblandning. Tur man har den hemma så man slipper köpa någon mer. :D

Finns fina jämförelsebilder på dem också.

http://www.birdiesroom.com/TBWimages/Co ... ool(R).jpg

kopiera länken då parantensen ska vara med men fövillar läsaren här.

http://www.birdiesroom.com/TBWimages/Co ... Cotton.jpg

Den första bilden som länkas till är på bomullsvarianten brevid ullvarianten, på den andra bilden ser man ultramarin indio brevid en bomulls zimt/kobalt indio.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
thanisa skrev:Jag personligen tycker att de som kom förra året var finare. Då hade färgerna bytt plats och så var det en ullblandning. Tur man har den hemma så man slipper köpa någon mer. :D
Så det är DÄRFÖR alla livebilder jag sett på den gamla zimt-kobalt är så mycket finare än den där närbilden! :duh:
Trodde att det var samma färg o bara hade med ljuset eller nåt att göra, som m vår Jim - skittrist på närbilden på hemsidan men så fin och skimrande i verkligheten... :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
naimiez skrev:Apelsin har en :roll: :D
Apelsin, jag och dorislina har alla en zimt/kobalt. Men vi har ullversionen. Har nog inte sett någon användarbild på den nya bomullsvarianten.
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag tycker faktiskt den nya ser snyggare ut. 8) Men de är riktigt kalasfina båda två!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Dorislina skrev:
thanisa skrev:
Apelsin, jag och dorislina har alla en zimt/kobalt. Men vi har ullversionen. Har nog inte sett någon användarbild på den nya bomullsvarianten.
Och tänk att jag nästa sålde den. :shock: Nu får jag ju en ny bebis att stoppa ner i den.... :app: Håller med er, den gamla varianten var finare... även om jag ett litet tag funderade på att köpa denna också bara för att ha båda.... :oops:
...den nya har ju iofs en fördel iom att den är 100% bomull. Bara att tossa ned med den vanliga tvätten när den blivit alltför kräkig av liten bäbis! :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:
thanisa skrev:
Och tänk att jag nästa sålde den. :shock: Nu får jag ju en ny bebis att stoppa ner i den.... :app: Håller med er, den gamla varianten var finare... även om jag ett litet tag funderade på att köpa denna också bara för att ha båda.... :oops:
Nämen Grattis! Har inte sett tidigare att ni ska ha en till, men vad roligt. Varför inte köpa den nya också så att vi kan få se jämförelsebilder här. Jag använder inte min zimt/kobalt så mycket att om jag ska minska min sjalgarderob så vet jag inte hur länge jag behåller den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?