- ons jul 11, 2012 09:56
.
...och det trots att jag beställde en sak, och sedan mailade direkt och ändrade beställningen (tänkte fel i vilken färg jag skulle ha två nystan av och vilken som skulle ha ett nystan.) Lade beställningen sent måndag kväll, och leverans idag. Tack för den leveranshastigheten, Garnkorgen
Ponyo skrev:Fick just SMS om att garnet kommit, så jag får snart se hur bra jag tänktAnKa skrev:Jag tycker att brunt och grått passar bra ihop om den gråa går åt potatisgrå hållet (dvs har lite brunt i sig)Kaffemoster skrev:[img]bild.jpg[/img]
Den här som är som någon länkade till tidigare i tråden, är stickad i Karisma från Drops - men nog borde det funka bra i kauni också, att mönstret och oket kanske blir lite mindre får man kompensera med att öka mer så att det passar - väl?
Jag tänkte mig chokladbrun uppe och nere, och grå på mitten.Viken snygg tröja!!!
Jag tror att chokladbrun och grå kan funka men det beror på vilken grå nyans det är. Annars svart, eller grafitgrå kanske till ljusare grå på mitten.

...och det trots att jag beställde en sak, och sedan mailade direkt och ändrade beställningen (tänkte fel i vilken färg jag skulle ha två nystan av och vilken som skulle ha ett nystan.) Lade beställningen sent måndag kväll, och leverans idag. Tack för den leveranshastigheten, Garnkorgen

K -05 och B -07