Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lady A
Skulle behöva utöka min sjalsamling med någon slags sommarsjal. En sval men stadig, då lillan redan väger över 9 kg... :shock: . Har ni några tips på vad som kan passa?

:help:
Användarens profilbild
Av Lady A
Puff!
Användarens profilbild
Av Lady A
Ja, Zaran är väl inte så tjock, men ganska mörk, så det blir varmt i solen :D

Hur funkar gåsen till lite tyngre barn?
Användarens profilbild
Av telistant
Den funkar bra, jag vet folk som har den favvoritsjal alla kategorier och har burit stora barn (som 2-4år) i den

min är ju skrynklig och de sägs vara någor mer diagonalstretchiga iom skrynklet, men jag tror att det är lite skillnad. Men jag tror inte det är några problem med att bära M i den. Sen finns ju Wrapsody Bali breeze också men den är mycket bredare och den har jag inte testat, men varit sugen på en lalita 8)

Det kanske börjar vara dags för ryggbärning? Det är gåsen som är på min avatar btw
Användarens profilbild
Av Lady A
Jo, bär ganska mycket på ryggen nu, särskilt när vi är ute i trädgården och på promis i byn :D
Användarens profilbild
Av Carolinah
Från en som inte har sådär alltför mycket sjalerfarenhet. Jag är väldigt varm av mig. Har en E Zara och en E Paisley. Tycker Zaran är skön och avlastar grymt medan Paisleyn är så tunn, mjuk och skön men lite stretchigare. Men avlastningen är på intet sätt dålig, känns bara annorlunda än med Zaran. Måste använda den mer innan full utvärdering. Har endast känt på en Gås lite smått (beställde en färg som jag ångrade) men kan tänka mig att den är rätt sval. Tunn men kändes mindre töjbar än Paisleyn, den avlastar säkert bra. Blir säkert mjukare och skönare efter tvätt också, jag kände ju på en helt ny.
Användarens profilbild
Av Lady A
Har fått tag i en Lenny Lamb regnbåge i bomull och bambu, ska bli spännande att testa! Väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?