Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I helgen var vi och besökte Eden baby. Vi provade manduca, beco gemini och boba. Maken gillade manducan skarpt men jag är för liten för den. Axelbanden satt inte bra och den gick inte att justera tillräckligt för att jag skulle kunna ha den. Boban gillade vi båda två men tycker inte att den känns bra med pyttis så vi uteslöt den. Beco gemini satt bäst på mig men maken tyckte inte om den lika mycket som manducan men sen kom jag på att man kan korsa axelbanden och då tyckte han att det blev mycket bättre och eftersom jag absolut inte kunde ha manducan och vi inte har råd att köpa två selar blev det becon.

Så var jag ju tvungen att prova den när vi kom hem.......
I butiken hade huvudstödet samma snabbknäppe som övriga selen men den vi köpte hade ett snöre med en typ hake. När jag provar den nu känns det inte alls lika bra. Framför allt är det axelbanden som inte känns lika sköna. Ändå provade vi en oprovad sele i affären för hon hittade inte provselen. Det kan väl inte vara andra skillnaden på dem mer än bandet till huvudstödet? Kanske beror det på att jag inte kan jämföra med den mer obekväma manducan och att jag inte har en expedit som säger att det ser bra ut. Blir väl osäker på om det sitter rätt. Känner mig nu jättedum som i princip tog den dyra trots att maken inte gillade den lika mycket som manducan. Fast han tycker ju att vi inte kunde ta manducan eftersom jag absolut inte kunde ha den.

Lägger upp en bild på det jag känner mig osäker på så kanske ni kan hjälpa mig och säga om det är rätt eller fel.

Bild
Ponyo skrev:Kan du inte korsa axelbanden? Så bar jag jämt när jag bar på mage.
Snygg sele! :tumup:
Jag hade aldrig axelbanden korsade när jag provade i butiken och hon sa att det såg bra ut.
Andelle skrev:Du har ingen tyngd i selen nu antar jag, i butiken provade du kanske med docka och de kan nog gör en del skillnad. Sen ser det ut som bröstspännet sitter lite högt och löst, kan du dra ner det?
Näe ingen tyngd i selen men den lilla dockan jag provade med i butiken var det inte jättemycket vikt i. Provade att ha bröstspännet så långt upp för att hon i butiken sa att det oftast brukade hjälpa men kan ta ett foto ikväll med det längre ner. Jag kan dra åt det mer men jag tror inte det gör så stor skillnad men provar det ikväll.

Det kan väl inte skilja nåt mellan modellerna/färgerna? Vi provade ju den modellen som hade vanliga spännen till huvudstödet som resten av selen och det har inte våran.
Min Gemini har nog alltid suttit som din på bilden och på mig som är stor är det inte optimalt, trodde den satt bättre på smalare människor. Angående huvudstödet har min snöre med liten krok/hake som du beskriver, hade den i butiken samma spännen som bröstspännet menar du?
Andelle skrev:Min Gemini har nog alltid suttit som din på bilden och på mig som är stor är det inte optimalt, trodde den satt bättre på smalare människor. Angående huvudstödet har min snöre med liten krok/hake som du beskriver, hade den i butiken samma spännen som bröstspännet menar du?
Japp det hade den men hon i butiken sa bara att det var det som skillnaden när jag frågade, eller hon nämnde inget annat. Jag har nog i och för sig ganska smal axelbredd, har problem med bhar oxå att de lixom vill sitta längre ut på axeln och kanar ner även om jag provar ut dem i riktig underklädersaffär.

Känns bara så tråkigt att det kändes som att den satt bättre i affären. Mannen tänkte inte riktigt heller på om den satt så, han var ju fullt upptagen med att prova oxå. Å så känner man ju inte efter överallt heller eller tänker på allt även om man tror det. Hon sa ju att den satt bra när vi provade. Tror jag ska fota och skicka bild till butiken och fråga vad som är fel. Problemet är att de har semester.
Så här ser det ut med bröstspännet längre ner och lite hårdare åtdraget. Är det längre ner kan jag inte ta av och på den själv och den satt ganska högt upp när jag provade i butiken.

Bild
Om man vill ha spännena längre ner kan du första spänna ut en hel del under armarna så axelbanden blir långa, justera ner mellan axlarna och knäpp och dra sen åt axelbanden.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?