Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mobilen ogillar när jag citerar, annars skulle jag citera.

Jag stickande bara rakt av och sen vek jag dubbelt. Min mamma som jag var hos tyckte jag skulle stryka sen så det skulle ligga bättre och ev att detvå sidorna skulle haka i varandra lite typ(tror jag hon sa). Sen virkade jag runt :).

Kom på nu att jag ju glömde fota dom :duh:, fastnade i lite nervositet istället :rodna:.
Var tur att jag var hos mamma för jag glömmer alltid hur man gör precis i början av en stickning(ni ser, minns inte ens vad det heter :fnissa:)
esarina skrev:Nu börjar jag undra varför jag inte fått nåt.
Jag börjar också undra. Vi är fyra som inte fått och tre som inte skickat enligt listan.
Fryle skrev:
Jag börjar också undra. Vi är fyra som inte fått och tre som inte skickat enligt listan.
Varav en inte varit inloggad sedan 10 maj, så både skickat- och fåttstatus kan vara fel där men det känns inte så hoppfullt.
esarina skrev:
Fryle skrev:
Varav en inte varit inloggad sedan 10 maj, så både skickat- och fåttstatus kan vara fel där men det känns inte så hoppfullt.
:?
esarina skrev:Nu har det gått en månad längre än det ursprungligen var sagt som skickadatum. Brukar det vara så här i bytena?
De senaste gångerna har det tyvärr varit så. :( En gång skickade min byteskompis inget alls till mig, men snälla solängel :heart: räddade mig med att skicka till mig också. Jag tycker det är riktigt ledsamt när det blir såhär. Jag har all förståelse för att det kan köra ihop sig så att man blir försenad eller att posten kan ställa till det. Men då kan man väl höra av sig i tråden eller via PM? (Och så blir jag lite provocerad av att den som aldrig skickade till mig ändå varit med i minst två byten efter det, men jag tror de bytena fullföljdes.)

Jag väntar fortfarande på att få något i detta bytet...
:(
Himla tråkigt!! Är det hela 4 st som inte fått? :hmm: :(

Esarina, vi har jättestor nytta av skärbrädan! Sambon tycker den är perfa till bröd t ex. Stort tack igen(på sambons initativ)!! :heart:
Fryle skrev:Jag har all förståelse för att det kan köra ihop sig så att man blir försenad eller att posten kan ställa till det. Men då kan man väl höra av sig i tråden eller via PM? (Och så blir jag lite provocerad av att den som aldrig skickade till mig ändå varit med i minst två byten efter det, men jag tror de bytena fullföljdes.)
Om jag hade sett det och varit inblandad i det bytet, så skulle jag nog vara så fräck att jag skrev det.
2 har ju faktiskt skrivit i tråden, så jag hoppas att de mottagarna får nåt iaf!
kristinek skrev:Esarina, vi har jättestor nytta av skärbrädan! Sambon tycker den är perfa till bröd t ex. Stort tack igen(på sambons initativ)!! :heart:
:heart: :D
Nu har jag gått igenom listan och skickat påminnelser till tre. Den ena har skrivit i tråden att paketet legat färdigt ett tag men inte skickats. Den andra har inte varit online på Sjalbarn sedan i maj. Hoppas att hon får mail om att hon har PM. Sedan är det en som bad om adressen igen för några veckor sedan som inte skickat än.

De som inte har fått ska alltså vara Esarina, Fryle, inte Fjärilen och Silent_Angel (och de två sistnämnda har heller inte skickat än, liksom Plutteli). Hoppas att listan stämmer.
Senast redigerad av Safireee den lör jul 07, 2012 15:24, redigerad totalt 1 gånger.
Safireee skrev:Nu har jag gått igenom listan och skickat påminnelser till tre. Den ena har skrivit i tråden att paketet legat färdigt ett tag men inte skickats. Den andra har inte varit online på Sjalbarn sedan i maj. Hoppas att hon får mail om att hon har PM. Sedan är det en som bad om adressen igen för några veckor sedan som inte skickat än.

De som inte har fått ska alltså vara Esarina, Fryle och Silent_Angel. De som inte skickat är alltså Plutteli, Silent Angel och Fjärilen). Hoppas att listan stämmer.
Edit: upptäckte nu att listan är fel eftersom Fjärilen visst fått (från mig).
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?