Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Boadicea skrev:
mari_tres skrev:Ja alltså om det är just tomtens renar vet jag ju inte. Men den heter iallafall Reindeers :tumup:
...
Från didys sida.
:Hahaa: Det finns sjalar med allt, allt på...
Utom tomten :think: Men nån MT eller sele ska man väl ändå kunna skaka fram, tycker jag :lol:
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:Ja alltså om det är just tomtens renar vet jag ju inte. Men den heter iallafall Reindeers :tumup:
...
Från didys sida.
Utom tomten :think: Men nån MT eller sele ska man väl ändå kunna skaka fram, tycker jag :lol:
:lol: Ja, det finns säkerligen.
Äsch! Nu har jag också bildgooglat på alla språk jag kan men inte lyckats skaka fram en endaste tomtesjal.

Börjar vi ana en affärsidé? För visst måste man väl ha en sjal som bara är het en dag per år. :P
Mårbacka skrev:
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:
Boadicea skrev:
...
Från didys sida.
:lol: Ja, det finns säkerligen.
Äsch! Nu har jag också bildgooglat på alla språk jag kan men inte lyckats skaka fram en endaste tomtesjal.

Börjar vi ana en affärsidé? För visst måste man väl ha en sjal som bara är het en dag per år. :P
Fast en tomtesjal måste man ju kunna bära hela december, eller?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?