Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
Använder sjal och sele sen två mån men skulle även vilja ha en Mei Tai, vilka är bra, vilka är inte? Bebis är snart 3 mån.
Senast redigerad av Carolinah den ons jun 27, 2012 08:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Aha, då kanske man inte ska ta en sån då, googlade och hittade fler som skrev att de var stora. Vet inte riktigt vad jag vill ha gällande ex axelband då jag inte har provat. Känner inte för att åka och prova heller, beställer helst via nätet, det är så bekvämt. Har googlat lite och hittade några svenska som syr samt Bb Tai och Melkaj. Även Tula. Kanske finns fler? Frågan är om den ska få kosta alltför mycket, vill såklart ha en bra men måste kanske inte vara absoluta "Top of the line" då jag tänker mig den som ett komplement till vävd sjal och sele som jag redan har. Gillar vävd sjal väldigt mycket men ibland skulle det vara bra med något mer snabbknutet. Gillar min Manduca men den är inte alls lika skön som sjalen, men min sambo föredrar den så den måste vara kvar ett tag.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Tycker Barma-hybriden verkar mysig utan att ha provat en sån. Hybrid och mei-tai är ju väldigt lika, hybrid är lite enklare bara. Men använder bara min hemsydda.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?