Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Finns en sjalbarnsgrupp på ravelry med. Jag har addat varenda sjalbarnare där och får massa fint att titta på i feeden. :) Hoppas det är ok?

Jag är zmurfan på ravelry.
zmurfan skrev:Finns en sjalbarnsgrupp på ravelry med. Jag har addat varenda sjalbarnare där och får massa fint att titta på i feeden. :) Hoppas det är ok?

Har gått med i gruppen nu. Brukar dock inte besöka ravelry så ofta, blir bara besviken på all tid jag inte har att göra allt fint so man hittar.

Vasse god zmurfan adda mig också då, jag heter helt otippat juliusdotter :)
Av Ponyo
Juliusdotter skrev:
zmurfan skrev:Finns en sjalbarnsgrupp på ravelry med. Jag har addat varenda sjalbarnare där och får massa fint att titta på i feeden. :) Hoppas det är ok?

Har gått med i gruppen nu. Brukar dock inte besöka ravelry så ofta, blir bara besviken på all tid jag inte har att göra allt fint so man hittar.

Vasse god zmurfan adda mig också då, jag heter helt otippat juliusdotter :)
Och jag Bubbi
Av Ponyo
Jag stickade klart bebiskoftan igår. Sonen, som annars blir tokavis om jag stickar till någon annan än honom, lös upp när han såg den. Åh, vilken fin, är den till lillebror? Så liten den är :loving:
Så underbart att han verkar glädjas lika mycket som vi.
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:Jag stickade klart bebiskoftan igår. Sonen, som annars blir tokavis om jag stickar till någon annan än honom, lös upp när han såg den. Åh, vilken fin, är den till lillebror? Så liten den är :loving:
ÄR det en lillebror? Vet ni? Tror ni?
Av Ponyo
glis skrev:
Ponyo skrev:Jag stickade klart bebiskoftan igår. Sonen, som annars blir tokavis om jag stickar till någon annan än honom, lös upp när han såg den. Åh, vilken fin, är den till lillebror? Så liten den är :loving:
Vi vet ingenting. :lol:
Det är V som kallar bebisen lillebror.
Jag tror också att det är en pojke, men jag är sämst på att gissa så det är omöjligt att veta.
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:
glis skrev:
Vi vet ingenting. :lol:
Det är V som kallar bebisen lillebror.
Jag tror också att det är en pojke, men jag är sämst på att gissa så det är omöjligt att veta.
Som sagt, jag kan inte något och maken som kan måste ha träffat och helst känna mamman ganska väl. Men vi gissade i alla fall rätt om goda vänners dotter förra veckan :heart:
Enid skrev:
Knyttet & K skrev:Någon som har tips på en fin barntröja? (till femåring). Gärna flickig och så lite montering som möjligt.
Tandkoftans kofta kan man sticka som en tröja istället om man stickar runt :tumup: . Passar ju alla eftersom man gör den efter egna mått.
Jo, en sån har jag stickat. Men jag skulle vilja ha nåt roligt, typ spetsmönster eller nåt i oket och jag vet inte om jag orkar räkna och tänka. Det vore skönt med ett färdigt mönster på ett sätt.
Användarens profilbild
Av glis
Knyttet & K skrev:
Enid skrev:
Knyttet & K skrev:Någon som har tips på en fin barntröja? (till femåring). Gärna flickig och så lite montering som möjligt.
Tandkoftans kofta kan man sticka som en tröja istället om man stickar runt :tumup: . Passar ju alla eftersom man gör den efter egna mått.
Jo, en sån har jag stickat. Men jag skulle vilja ha nåt roligt, typ spetsmönster eller nåt i oket och jag vet inte om jag orkar räkna och tänka. Det vore skönt med ett färdigt mönster på ett sätt.
Den här tycker jag är fin men jag är rädd att mönstret är till spädis. http://www.ravelry.com/patterns/library/maile-sweater
Användarens profilbild
Av melon
Knyttet & K skrev:
Enid skrev:
Å jag såg en så söt häromdagen men nu hittar jag inte den.
Användarens profilbild
Av melon
Äh jag hittar inte. Men här är några av mina barntröjefavoriter:

Mököö: http://www.ravelry.com/projects/tiinu2/mooko

Lille vinkel: http://www.ravelry.com/patterns/library ... lle-vinkel

Ikke helt ribba: http://www.ravelry.com/projects/Murf/ba ... helt-ribba

Nova: http://www.ravelry.com/patterns/library/nova-2

Jag surfar mobil så tyvärr blir det utan bilder.
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
glis skrev:Den här, till mig? http://twistcollective.com/collection/i ... rol-sunday
Absolut! Den är snyggare än Myrtlern.
Jag tror jag håller med. Jag gillar inte sunda djupa halshål men V-ringat går bra och jag är nog svag för omlott. Och så tycker jag att Twist Collective är en trevlig "tidning"
  • 1
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?