Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
esarina Skickat - ej fått
Fjärilen Ej skickat - ej fått
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Ej skickat - ej fått
silent_angel Ej skickat - ej fått
Smultronbarn Skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - ej fått
Jag har skickat med en liten lapp, men inte fotograferat mina alster. Postar idag, men lådan är redan tömd, så det åker norrut imorgon.
esarina skrev:
kristinek skrev:Idag hämtade jag ut en jättefin skärbräda!!(har vart bortrest tills idag, så inte kunnat hämta ut innan) Stort tack!! :heart: Visst är den från dig Esarina? :hmm: :heart:

Vi har faktiskt lite dåligt med skärbrädor just så det är perfa! :tumup:

Nu är jag klar med mitt pyssel, men eftersom jag testade nåt jag aldrig gjort förut är jag väldigt nervös!! Många här skulle nog slänga ihop det jag gjort på nolltid tror jag :rodna:.
Skickar imorgon iaf!
Ja den var från mig!

Så här ser den ut, för er som inte fick den. Bokstäverna är inskurna och ifyllda. Den är av bok.

Bild
Bild
:love: Vilken cool!!
Användarens profilbild
Av SaraLj
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - ej fått

Hinner inte med min bonus :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: Jag som varit klar så länge...... :rodna: :rodna: :rodna: :rodna:
Användarens profilbild
Av plutteli
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - fått

Igår fick jag post med fina linnedisktrasor :tumup: :heart:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Skickat - fått

Igår fick jag en disktrasa och en hållare till plastpåsar (att jag inte fattat att det var precis en sån vi behövde tidigare, nu har vi ett kärl mer till återvinning under diskbänken :vågen: :vågen: :vågen: )
Användarens profilbild
Av Fryle
SaraLj skrev: Igår fick jag en disktrasa och en hållare till plastpåsar (att jag inte fattat att det var precis en sån vi behövde tidigare, nu har vi ett kärl mer till återvinning under diskbänken :vågen: :vågen: :vågen: )
Vad roligt att den kunde vara till glädje :D , det är ju svårt att veta hur folk har ordnat det hemma. Jag virkade en sådan till oss för många år sedan och vill inte vara utan den nu.
Idag fick jag två fina virkade grytlappar av SaraLj! :D Tack så mycket! Vilka härliga färger, och roligt med blommorna på. :loving: :vågen:
Av Smultronbarn
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Skickat - fått
Smultronbarn Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av glis
Fryle Skickat - ej fått
Glis skickat - fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Skickat - fått
Smultronbarn Skickat - Fått
Kom ihåg att ändra vid datorn, har inte vågar försöka på telefonen. Men grytlapparna är verkligen underbara! Jag nästan tänker ut gratänger och annan grytlapps-mat för att få använda dem :wink:
Nu skäms jag, det körde ihop sig med min idé och nu panikvirkar jag på en ny grej men ser att mitt PM med adress är borta. Kan Safireee skicka min byteskamrat igen så jag kan posta? :oops:
Vad kul att du gillar grytlapparna glis! :tumup: Jag har inte stickat eller virkat sen syslöjden, så kände mig lite nervös :). Brände mig när jag använde en köpt grytlapp dagen innan jag började med dom, så det fick mig att tänka på att jag borde göra tjocka grytlappar :).
kristinek skrev:Vad kul att du gillar grytlapparna glis! :tumup: Jag har inte stickat eller virkat sen syslöjden, så kände mig lite nervös :). Brände mig när jag använde en köpt grytlapp dagen innan jag började med dom, så det fick mig att tänka på att jag borde göra tjocka grytlappar :).
Jättefina som sagt, och så är det klockrena färger för mig (och helt ok i köket trots att det har trist tapet som jag valt) Hur är de gjorda? Har du sytt ihop båda lagren eller är de ihoppstickade under arbetets gång?

Grytlapparna är alltså stickade i rätstickning i dubbelt garn i två lager. Ena garnet är lila, andra är rött i den ena och blått i den andra :love:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?