Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Bild
Bilden kommer från Bindi Designs

Jag vill ha ett par såna, fast rosa och turkosa. Just nu har dom inte dom rosa inne och har inte sålt turkosa alls, så då kanske det är smartare att sy egna?
Men hur, var hittar jag ett mönster på dessa eller hur ska jag göra?

Jag som hatade haremsbyxor. Vad sjutton har hänt? :whut: :siishah:
Användarens profilbild
Av Fryle
Stoff och Stil har mönster till haremsbyxor. Kan man inte bara förlänga det uppåt och sy smock överst?
Av Jinxan
Fryle skrev:Stoff och Stil har mönster till haremsbyxor. Kan man inte bara förlänga det uppåt och sy smock överst?
Ingen aning :fnissa:
Jag vet inte alls hur dom är uppbyggda.
Kommer köpa rosa när det kommer in, men jag behöver ha fler :fnissa:
Användarens profilbild
Av Lojse
Jinxan skrev:
Fryle skrev:Stoff och Stil har mönster till haremsbyxor. Kan man inte bara förlänga det uppåt och sy smock överst?
en kompis har de där i alla färgerna.. har för mig att de är typ som en fyrkant.. fast du tar och klipper bort en svag båge i "grenen" och sedan syr du smock vid benslut och midja.. förstår du?
Av Jinxan
Lojse skrev:
Jinxan skrev:
en kompis har de där i alla färgerna.. har för mig att de är typ som en fyrkant.. fast du tar och klipper bort en svag båge i "grenen" och sedan syr du smock vid benslut och midja.. förstår du?
Tror det, får testa sy ett par till barbie eller något sånt först kanske :fnissa:
Av bindidesigns
Vi har fått tillbaka vårt vackra haremsbyxor! i olika färger och mönster.

Dessutom vi kommer att skicka snart en nyhetsbrev! till alla våra befintliga kunder så vi rekomenderar att anmäla sig till Bindi Designs! nyhetsbrev.

Till vår kunder i Malmö ni kan alltid besöka Bindi Boutique! och hitta nya och spännade produkter. :D

M.V.H.
Antonio & Yasmin
http://www.bindidesigns.eu/sv/
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?