Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fab
Jag vill tipsa om att Rydals museum, utanför Kinna, skall ha ett stickcafé tisdag 19 juni kl. 14-16.30.

Vi ska göra en stick- och virkstation som vi ska ha som aktivitet under sommaren, med viss anknytning till en av museets utställningar. Personalen vill ha hjälp av stickintresserade med att komma igång med denna station, därav detta stickcafé. Och här på sb finns ju riktiga stick-gurus!

Museet står för material och bjuder på fika.
Vi vill veta hur många som kommer för att beräkna fika, så pm:a gärna mig om ni vill komma.
:)
Av Smultronbarn
Vad roligt det låter! :D
Av Enid
Åååh, det låter jätteroligt! Är det något som återkommer senare i sommar/i höst? Just nu är det lite långt till Kinna för mig men jag har sökt till textilhögskolan och hoppas vara där i krokarna mest ganska ofta snart :D .
Av Fab
Enid skrev:Åååh, det låter jätteroligt! Är det något som återkommer senare i sommar/i höst? Just nu är det lite långt till Kinna för mig men jag har sökt till textilhögskolan och hoppas vara där i krokarna mest ganska ofta snart :D .
Jag vet faktiskt inte om det kommer att återkomma just stickcaféer. Men man ska kunna komma och sticka i sommar! Vi ska ha en stick/virk-station som en aktivitet under hela sommaren i alla fall, och tanken är att just detta stickcaféet ska bli startskottet för den.
Användarens profilbild
Av Luna
melon skrev:Jag planerar att åka dit, någon mer härifrån?
Jag hade gärna åkt dit men det krockar tyvärr med andra grejer.

Ha det så trevligt!
Användarens profilbild
Av glis
Jag orkar inte försöka med barnen. Min mor hade varit lättlurad att ta med som medstickare/barnvakt men hon är tyvärr hos mormor och firar hennes 90-års dag. Mormor hade för övrigt platsat utmärkt hon med...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?