Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mikaela
Jag ska beställa en wompatsele och tyvärr är den mörkbruna manchestern som jag vill ha slut. Då sa hon att hon har "cotton
twill", som google översätter till bommulskypert. Vad är nu det för tyg? Kan det passa som axelband och midjebälte på en sele? Alternativet är linne eller någon annan färg på manchestern. Känner att jag har svårt att bestämma mig när jag inte vet vad det är...
Användarens profilbild
Av Mikaela
Tror du det blir bra att göra axelband och midjebälte till en sele av, eller bör jag hellre välja manchester?
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har en wompat med manchesterband och det som är fördelen med dem tycker jag är att axelbanden inte glider. När jag bär på magen (snabbärning) i den behöver jag inte knäppa bröstremmen för axelbanden glider inte av axlarna. På min manduca gör de det hela tiden så det är helt hopplöst. Det kan ju ha att göra med hur axelbanden sitter också, men jag gillar manchestern i wompaten.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Ahhhh! Varför kunde jag inte kommit till skott och beställt för flera månader sedan, då jag egentligen bestämde mig för att köpa den :gaah:
Användarens profilbild
Av Mikaela
Nu valde jag i alla fall att beställa en med red burgundy corduroy, alltså mörkt röd manchester. Det blir nog bra.
Användarens profilbild
Av glis
Mikaela skrev:Nu valde jag i alla fall att beställa en med red burgundy corduroy, alltså mörkt röd manchester. Det blir nog bra.
:tumup: Jag tror inte du ångrar dig. Twill låter inte bra...
Av Isadora
Men cotton twill är ju jätte vvanligt att selar är gjorda av, eler brushed cotton twill för att få ett mjukare och mindre glidigt tyg. Ergo, Beco och Boba samt Tula är några märken jag är säker på är tillverkade av cotton Twill. Brushed cotton twill är iaf hela min Tula Toddler gjord av. Mjuk och mysig, men drar åt sig fruktansvärda mängder damm och hårstrån tyvärr.
Användarens profilbild
Av glis
:notes: Där ser man, jag tänkte på kläd-twill, jag associerar det med tunn sval bomull med snyggt fall... Men manschester på axelbanden måste vara utmärkt i alla fall, jag har känt på Kvarnkviks sele och jämfört med min manduca verkar det mycket bättre.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Tack för tyglektionen! Jag är nog i alla fall nöjd med valet av manchester, blir lite annorlunda än den sele jag har :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?