Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Jag har kommit på att jag har alldeles för många pågående projekt, ingen nyhet direkt men jag lyckas aldrig göra något åt det. Därför startar jag nu denna tråden, för att kanske få ett uppmuntrande ord eller kanske någon som vill sticka färdigt med mig. Jag börjar från och med nu, tanken är att inget nytt ska påbörjas under hela juni.
Mitt första projekt är en brun och vit-randig klänning till Idun, påbörjad idag :oops:

Påbörjat i juni
2 disktrasor
Virkad topp till mig

Avslutat i juni
2 disktrasor
1 par kortbenta yllebyxor
1 par strumpor
Naturvit swallow tail
Virkad hatt
Randig klänning till Idun
Senast redigerad av mly den tor jun 28, 2012 12:21, redigerad totalt 7 gång.
Användarens profilbild
Av melon
Jag hejar gärna på :vågen: Själv är jag på den stressiga sluttampen av en slöjdkurs på 15hp så jag måste göra allt det klart innan det blir egna projekt igen. Men då hakar jag gärna på och stickar klart med dig.
Användarens profilbild
Av melon
mly skrev:Behöver alla hejarop jag kan få, och ja det är fortfarande maj. Men jag ska inte börja på något nytt de närmsta 2 timmarna :lol:
Du ska ju inte påbörja något nytt den närmsta månaden :lol: :this:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag hejar på! Jag var sån förr men helt förvånande för både mig och andra så började jag att slutföra....

MEN jag har en tröja som tanken var att jag skulle bli klar med till förra midsommar så det kanske är dags för mig att haka på och försöka sticka klart den till den midsommar som kommer.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Pepp pepp! :vågen:

Skulle själv behöva ta mig i kragen och sticka klart bäbisens kofta... så att jag kan sätta igång med min kompis bäbis kofta... så att jag sen kanske kan ta itu med min egen kofta som jag la på hyllan för drygt ett år sedan och som sedan legat där så fint i sin påse... :roll:
Användarens profilbild
Av glis
Jag händer inte på dig helt, jag kommer nog "behöva" börja på något i juni, men jag har redan repat upp en halv mössa som blev för hög! Så jag småstöttar lite kan man säga...
Användarens profilbild
Av kristinek
Heja heja! :)
Av mly
Idag har jag jätte fuskat, ska byta två disktrasor med anpa så jag la upp den första igår och den är klar, har gjort halva den andra nu. Men det va värt att fuska om Manda får en grön mössa med grävmaskiner på, men nu är det minsann färdigfuskat...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har precis tagit tag i ett UFO. Tröja i merinoull/silke, som jag tänkte skulle bli en lyxig top - men som visat sig bli för tajt så den blivit liggande.

Men så har jag köpt mig en ny cykeljacka, som är svalare än min förra gortexjacka, så vips blev den lyxiga topen omdefinierad till lyxig underställströja :) och snart färdigstickad eftersom den nu kommer att bli användbar :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?