Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
AnkaVanka skrev:Jag har precis börjat om på denna till liten. http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 17&lang=se Stickade färdigt kjolen och innsåg sedan att jag räknat fel någonstans och stickat en storlek för stort.
Den har jag också börjat med, tröttnade dock rätt fort, men den är väldigt söt!
Användarens profilbild
Av glis
Börjar komma på upploppet på min tjocktröja i tweedgarn, lurar lite på ifall det kan vara läge för en kofta i enklare spets nu? Fast jag kanske skall sticka klart min eländes Haruni först. Gillar inte garnet, det är så tunt och mjukt att det inte känns.
Användarens profilbild
Av MuuM
Juliusdotter skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:Tänk lite extra på mig närmsta timmen. Kl 16.00 ska jag på intervju på HV-skolan på Djurgården. (Textilt basår)
Massor med tummar :tumup: :heart:
tummar, tummar
Tummar och tankar! :heart: :heart:
Ponyo skrev:Nu har jag varit där, och det verkar ju superskoj!
Men jag hänger upp mig på det sista rektorn sa, om att jag var en av de första reserverna. What! Var jag bara reserv! :(
Fast du, att vara reserv på HV skola är inte så bara!
Håller massor av tummar för att du kommer in!
Användarens profilbild
Av Mosan
Men jag hänger upp mig på det sista rektorn sa, om att jag var en av de första reserverna. What! Var jag bara reserv! :(
Det går att komma in även som reserv! :heart:
Av Ponyo
Mosan skrev:
Jo, det var bara så konstigt, sättet hon sa det.
Som att det var något riktigt positivt. :lol:
Min man, som annars tolkar allt negativt, trodde att hon hade sagt fel, och att hon menade kandidat och inte reserv. :lol:
Well well. Verkar som en superrolig utbildning :loving:
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
Mosan skrev:
Jo, det var bara så konstigt, sättet hon sa det.
Som att det var något riktigt positivt. :lol:
Min man, som annars tolkar allt negativt, trodde att hon hade sagt fel, och att hon menade kandidat och inte reserv. :lol:
Well well. Verkar som en superrolig utbildning :loving:
Det verkar lite konstigt att hon sa det redan vid intervjun. :hmm: De kan ju inte bestämma det förrän de träffat alla sökande! Sen tror jag inte det är så svårt att komma in på grundutbildningarna, det är värre med fortsättningsutbildningar. Och du är ju redan kreatör! Håller tummarna!
Av mly
Jag stickar på på min klänning, har kommet en riktigt bra bit, men nu behöver jag hjälp. Jag stickar ju slätstickning runt, hr gör ni för att fästa trådarna då? Jag har liksom sytt upp och ner i vågorna som blir på baksidan men det syns ju lite på framsidan. Det känns jätte dumt, jag som är så van stickerska inte kan fästa trådar...
Användarens profilbild
Av ellla
mly skrev:Jag stickar på på min klänning, har kommet en riktigt bra bit, men nu behöver jag hjälp. Jag stickar ju slätstickning runt, hr gör ni för att fästa trådarna då? Jag har liksom sytt upp och ner i vågorna som blir på baksidan men det syns ju lite på framsidan. Det känns jätte dumt, jag som är så van stickerska inte kan fästa trådar...
Om tråden ska användas igen få den oftast löpa med hos mig. Annars brukar det bli det som syns minst av maskstygn, snurra tråden i avigbågarna på baksidan och trä tråden rakt upp (elelr ner) genom avigbågarna.

Kaffe Fasett låter sina ändar hänga så att tråden inte spänns och plagget förlorar i form lärde jag mig när jag kollade på en av hans utställningar...
  • 1
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?