Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tassar!

Fina tunikor och kjolar också! :D Vad har du haft för mönster till kjolarna?

Btw, hette inte klänningen nåt mer/nåt annat när den var på tapeten här senast? :hmm: Ringer ingen klocka när jag läser infinity derss men känner ju igen den när jag ser den på din blogg.
Smultronbarn skrev:Tassar!

Btw, hette inte klänningen nåt mer/nåt annat när den var på tapeten här senast? :hmm: Ringer ingen klocka när jag läser infinity derss men känner ju igen den när jag ser den på din blogg.
convertible dress?
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... ilit=dress
Nu har jag köpt tyg. Nu ska jag bara sätta mig och sy - när nu det ska bli.
Cilia skrev:Nu har jag köpt tyg. Nu ska jag bara sätta mig och sy - när nu det ska bli.
Jag har också köpt tyg, och ritat ut alla mått på tyget.
Kanske jag hinner klippa och sy imorn? :app:
Jenny m. liten skrev:
Smultronbarn skrev:Tassar!

convertible dress?
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... ilit=dress
Ja den var det nog! Tack! :D
Hur mycket tyg går det åt på ett ungefär? Har för mig att det var en hel del...
Det beror lite på. Bestäm hur lång du vill att kjolen ska var, jag klippte min 65cm. Sedan är det midjebandet som kan vara mellan ca 12-40cm. Jag klippte mitt 40 cm så det blir som en tubtopp under. Sedan är det de låna remsorna som ska vara 1,5 x din längd. Dessa band kan ibland skarvas eller så klipper man dem hela utmed stadkanten. Jag skarvade mina och då gick det åt ca 2 m, när jag inte har skaravt så går det åt ca 3m. Jag har köpt polyamid (baddräktstyg) för 40kr/m genom gruppen Vuxna sytokat på FB. Det blir ett snyggt fall av den.
Kika under forumhjälp, där finns en bra beskrivning :D

Har du använt din klänning ngt vicky?
Jag är 163 lång och köpte 2,5 meter men hade velat ha mer tyg. Jag ville ha en längre midjemudd än hur det blev.
Jag är klar! :vågen:

Tycker dock att den blev lite för bred, skillnaden mellan den främre uppvikta delen mot sidorna blev för skarp så jag ska klippa lite imorn.
Annars är jag löjligt nöjd. Och min man blev imponerad :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?